آزار پسر دانش آموز به دست 2 جوان شیطان صفت / حکم اعدام 2 شیطان صادر شد + جزییات


آزار پسر دانش آموز به دست 2 جوان شیطان صفت / حکم اعدام 2 شیطان صادر شد + جزییات

حوادث رکنا: دو شیطان که پسر دانش آموز را در راه مدرسه ربوده و آزار داده بودند با حکم قضایی به اعدام محکوم شدند.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت مردی جوان آغاز شد. وی که به پلیس صفادشت رفته بود گفت: پسر ۱۲ ساله ام به نام عماد هر روز صبح ساعت ۸ به مدرسه می‌رفت و ظهر به خانه برمی‌گشت. امروز ظهر همسرم با من تماس گرفت و گفت عماد به خانه برنگشته است. من که نگران شده بودم بلافاصله به مدرسه پسرم رفتم و متوجه شدم عماد اصلاً امروز به مدرسه نرفت است. من و همسرم که به شدت نگران شده بودیم همه جا را دنبال پسرم گشتیم و حتی مقابل در خانه همکلاسی‌های پسرم رفتیم. ما که دیگر ناامید شده بودیم و می‌خواستیم ماجرای گم شدن پسرم را به پلیس اطلاع دهیم پسرم را دیدیم که با سر و وضعی آشفته به خانه بازگشت. او حال خوبی نداشت و به شدت کتک خورده بود.

وی ادامه داد: وقتی من و همسرم از او سوال پرسیدیم او گفت از سوی ۲ مرد جوان ربوده و در گلخانه‌ای تحت آزار و اذیت قرار گرفته است. ما پسرم را به بیمارستان رساندیم. او حالا تحت درمان است و حال روحی خوبی ندارد. اما حالا آمده‌ام تا از دو پسر شیطان صفت شکایت کنم.

با شکایت این مرد ماموران به بازجویی از عماد پرداختند و دریافتند دو شیطان هم محله ای عماد بوده و قبلاً نیز وی را یک بار به تله شیطانی انداخته بودند.

با اطلاعاتی که پسر نوجوان به پلیس داده بود کیارش ۲۴ ساله و دوستش به نام نعیم ردیابی و دستگیر شدند و به جنایت سیاه اعتراف کردند.

محاکمه دو شیطان

آنها در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .

در آن جلسه کیارش گفت: مدتی قبل من و نعیم، عماد را در راه مدرسه دیدیم و او را به خانه مجردی عماد بردیم و آزار دادیم. اما او را تهدید کردیم در این باره به کسی حرفی نزند .دومین بار ساعت ۸ صبح بود که عماد را در راه مدرسه دیدیم .او را به زور گلخانه ای در صفادشت کشاندیم .می‌خواستیم او را آزار دهیم .اما او مقاومت کرد. به همین خاطر به ناچار او را کتک زدیم تا تسلیم خواسته ما شد.

نعیم نیز جرم سیاهش را گردن گرفت .

در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده ،اظهارات کارشناسان پزشکی قانونی و همچنین اعتراف دو متهم، دو شیطان را به اعدام محکوم کردند.


آزار پسر دانش آموز به دست 2 جوان شیطان صفت / حکم اعدام 2 شیطان صادر شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج