مردان نقاب دار در قائم شهر آدم ربایی کردند / آنها مسلح بودند


مردان نقاب دار در قائم شهر آدم ربایی کردند / آنها مسلح بودند

رکنا : فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائم شهر و دستگیری آدم ربایان خبر داد

به گزارش رکنا ؛ فرمانده انتظامی استان مازندران از رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده بودند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان قائم شهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد ۲ نفر با صورت‌های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته در کمتر از ۲ ساعت، گروگانگیران را در مسیر جاده شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

سردار مفخمی در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می‌کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.


مردان نقاب دار در قائم شهر آدم ربایی کردند / آنها مسلح بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید