فروشگاه ماشین نو؛ مرجع تخصصی لوازم یدکی خودرو با ضمانت اصالت و کیفیت


فروشگاه ماشین نو؛ مرجع تخصصی لوازم یدکی خودرو با ضمانت اصالت و کیفیت

لوازم یدکی خودرو چیزی نیست که بتوان چشم بسته از هر فروشگاه خریداری کرد. اهل فن به‌خوبی می‌دانند که یک قطعه غیر اصل می‌تواند نقش مخرب جدی در سیستم‌های گوناگون ماشین داشته باشد.

لوازم یدکی خودرو چیزی نیست که بتوان چشم بسته از هر فروشگاه خریداری کرد. اهل فن به‌خوبی می‌دانند که یک قطعه غیر اصل می‌تواند نقش مخرب جدی در سیستم‌های گوناگون ماشین داشته باشد. به‌همین دلیل نباید از یک فروشگاه اینترنتی که انواع و اقسام کالاها از خوراک و پوشاک گرفته تا لوازم یدکی را می‌فروشد، برای خرید قطعات خودروی خود اقدام کنید.

بهترین راه پیش روی شما، رفتن به‌سراغ فروشگاه‌های تخصصی است که دانش فنی و تجربه لازم فعالیت در زمینه قطعات خودرو دارند. ماشین نو به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو در کشور، بیش از 7 سال است که عرضه آنلاین و اینترنتی قطعات یدکی را نیز آغاز کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید از مرجع تخصصی لوازم یدکی ماشین آشنایی پیدا کنید.

چرا ماشین نو را برای خرید لوازم یدکی خودرو انتخاب کنیم؟

فروشگاه اینترنتی ماشین نو از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه عرضه آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی آغاز کرد. البته سابقه فعالیت این فروشگاه در بازار قطعات خودرو به‌سال‌ها قبل باز می‌گردد. جالب است بدانید که به‌تازگی سامانه استعلام خودرو برای خلافی ماشین، عوارض آزادراهی، نمره منفی گواهینامه و ... نیز راه‌اندازی شده است. سه ویژگی کلیدی را می‌توان در رابطه با فروشگاه آنلاین ماشین نو برشمرد که آن در جایگاه مرجع تخصص بازار لوازم یدکی خودرو ایران قرار داده است. در ادامه به‌بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تنوع بالای قطعات خودرو

اگر تجربه خرید قطعات خودرو از بازار را داشته باشید، حتما با یک چالش جدی روبه‌رو شده‌اید. گاهی اوقات برای پیدا کردن یک قطعه باید ساعت‌ها بین فروشگاه‌های مختلف بچرخید. این موضوع به‌خصوص درباره خودروهای وارداتی بیشتر صدق می‌کند. به‌علاوه اینکه در شهرهای غیر از تهران، بعضا خریداران با مشکلات به‌مراتب بیشتری روبه‌رو می‌شوند.

در دسترس بودن یک مرجع تخصصی لوازم یدکی که امکان خرید انواع و اقسام قطعات خودرو را فراهم کند، کار شما را خیلی آسان‌تر می‌کند. فروشگاه اینترنتی ماشین نو، فهرست کاملی از قطعات یدکی برندهای مختلف را تدارک دیده است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ایران خودرو
  • سایپا
  • کیا
  • لیفان
  • جیلی
  • ام جی
  • برلیانس
  • تویوتا
  • هیوندای
  • چری
  • سیتروئن
  • چانگان
  • بایک
  • گریت وال
  • دوو
  • بسترن
  • آلفارومئو

علاوه بر قطعات موتور و گیربکس خودروهای مختلف، می‌توانید انواع لوازم مصرفی مانند فیلتر و روغن را در کیفیت‌های مختلف به‌همراه اکسسوری‌های متنوع و به‌روز خودروهای داخلی و خارجی را در فروشگاه ماشین نو به‌راحتی سفارش دهید.

ضمانت اصالت لوازم یدکی

هر چند راه‌هایی مانند بررسی کیفیت اتصالات، بسته‌بندی و ... برای تشخیص قطعات یدکی اصل از تقلبی مطرح می‌شوند؛ اما واقعیت این است که گاهی اوقات این کار برای افراد متخصص نیز چندان آسان نیست. به‌همین دلیل بهترین راه پیش روی شما خرید لوازم یدکی از فروشگاهی است که اصالت کالاهای خود را تضمین می‌کند. ماشین نو تمام محصولات عرضه شده را پس از بررسی‌های کارشناسان متخصص در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خبری قطعات خودرو استوک و غیر اورجینال در فروشگاه ماشین نو نیست.

ضمانت کیفیت با امکان بازگشت 7 روزه قطعات خودرو

ماشین نو برای هر سفارش، 7 روز ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم برخورداری از کیفیت و سلامت استاندارد را در نظر گرفته است. بنابراین بعد از خرید لوازم یدکی از فروشگاه ماشین نو، می‌توانید کالاها را در اختیار تعمیرکار خودروتان قرار دهید تا سلامت و کیفیت قطعه را بررسی کند. به‌این ترتیب دغدغه‌ای از این بابت هم نخواهید داشت.

فروشگاه ماشین نو؛ مرجع تخصصی لوازم یدکی خودرو با ضمانت اصالت و کیفیت

راهنمای سفارش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه ماشین نو

فروشگاه ماشین نو سه روش گوناگون را برای سفارش لوازم یدکی خودرو در نظر گرفته است که عبارت‌اند از:

1. خرید آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی

ساده‌ترین راه، خرید آنلاین و اینترنتی از سایت ماشین نو است. برای این منظور باید به سایت اینترنتی ماشین نو به‌نشانی mashinno.com مراجعه کنید. سپس کافیست که حساب کاربری خود را با در عرض کمتر از یک دقیقه در این فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

پس از آن می‌توانید نام قطعات یدکی مد نظر خود را از بین دسته‌بندی متنوع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ماشین نو جستجو کنید. حتما اطلاعات تخصصی ثبت شده درباره محصولات مختلف را مطالعه و با یکدیگر مقایسه کنید. یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی از ماشین نو، امکان مقایسه قیمت محصولات برندهای مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن است.

پس از نهایی شدن سفارش و تکمیل اطلاعات ارسال محصولات، کالاهای خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده از سوی شما ارسال می‌گردند.

2. خرید تلفنی قطعات خودرو

اگر خیلی تمایلی به خرید آنلاین لوازم یدکی ندارید و در عین حال نمی‌خواهید برای مراجعه حضوری به بازار وقت بگذارید، می‌توانید سفارش خود را به‌صورت تلفنی در فروشگاه ماشین نو ثبت کنید. برای این منظور کافیست با شماره 91301374-021 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی و فروش ماشین نو، ضمن پاسخ‌گویی به‌سوالات شما، سفارش خریدتان را هم نهایی می‌کنند.

3. خرید حضوری قطعات یدکی

اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که معتقدند خرید قطعات یدکی باید به‌صورت حضوری انجام بگیرد، می‌توانید به دفتر مرکزی فروشگاه ماشین نو مراجعه کنید. نشانی فروشگاه ماشین نو در شهر تهران به‌شرح زیر است:

  • تهران، خیابان جمهوری، کوچه مراغه‌ای، بن بست یاس شرقی، پلاک 11، فروشگاه ماشین نو

برای خرید حضوری از فروشگاه ماشین نو در روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 9 تا 18 می‌توانید اقدام کنید. همچنین این فروشگاه در روز پنجشنبه نیز بین ساعت 9 تا 14 فعال است.

ماشین نو، بهترین فروشگاه آنلاین و اینترنتی قطعات خودرو

خرید لوازم یدکی مانند خرید لباس نیست. اگر یک لباس به‌هر دلیل آسیب ببیند یا باب میل شما نباشد، به‌راحتی می‌توانید آن را کنار بگذارید و به‌سراغ یک لباس دیگر بروید. داستان درباره قطعات خودرو کاملا متفاوت است. برخی از قطعات مانند تجهیزات سیستم ترمز، مستقیما با جان سرنشینان خودرو سروکار دارند. در این بین هستند قطعاتی که روی راندمان موتور، مصرف سوخت و کیفیت رانندگی اثرگذار هستند. به‌همین دلیل خرید یک قطعه غیر اورجینال، تبعات سنگینی را در برای شما در پی خواهد داشت.

درست است که این روزها تشخیص قطعات اصل از تقلبی در بازار لوازم خودرو کار آسانی نیست؛‌ اما گمان نکنید که باید برای خرید قطعات خودرو، به‌اندازه یک تعمیرکار متخصص مهارت و تجربه داشته باشید. خرید از یک فروشگاه تخصصی که محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت در اختیار مشتریان می‌گذارد، بهترین راه پیش روی شماست. ماشین نو به‌عنوان مرجع تخصصی فروش لوازم یدکی، شما را از سرگردانی در بازار برای پیدا کردن قطعات خودرو بی‌نیاز می‌کند.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان