برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اصفهانی


برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اصفهانی

اولین رویداد سرمایه‌گذاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و همچنین رفع نیازهای تولیدکنندگان داخلی در صنعت مس در این شهرک برگزار شد.به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از شهرک...

اولین رویداد سرمایه‌گذاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و همچنین رفع نیازهای تولیدکنندگان داخلی در صنعت مس در این شهرک برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در راستای توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، رویداد سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه (سهامی عام) با همکاری این شهرک برگزار شد.

حسین حدیدی، سرپرست اداره تامین مالی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این رویداد اظهار کرد: یکی از اهداف شهرک، توسعه بازار و تامین سرمایه است. در این راستا قصد داریم با دعوت از گروه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، این هدف را تحقق بخشیم.

مشاور رئیس این شهرک ادامه داد: بنابراین با رویکرد معرفی به سرمایه‌گذاران، طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های عضو که شرایط لازم را داشته باشند، انتخاب و از جنبه‌های فنی، ظرفیت بازار، میزان سرمایه و حمایت مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، در این رویداد 9 شرکت مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را در حضور نمایندگان شرکت مس سرچشمه معرفی کردند.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)