معترضان اسرائیلی ورودی اصلی کنست را بستند


معترضان اسرائیلی ورودی اصلی کنست را بستند

معترضان اسرائیلی، امروز دوشنبه، با بستن ورودی اصلی کنست، بر ضرورت برکناری کابینه نتانیاهو و امضای توافق تبادل اسرا با حماس تاکید کردند.

معترضان اسرائیلی ورودی اصلی کنست را بستند

به گزارش راهبرد معاصر، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه، ۸ ژانویه)، از تجمع ده‌ها اسرائیلی در مقابل کنست (پارلمان) این رژیم در اعتراض به عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها اسرائیلی، امروز در اعتراض به کابینه نتانیاهو، ورودی اصلی کنست را بستند و خواستار برکناری نتانیاهو، برگزاری انتخابات فوری و امضای یک توافق تبادل اسرا با مقاومت شدند. این در حالی است که در پی اقدام رژیم صهیونیستی در ترور «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت، مقاومت فلسطین، همه مذاکرات در خصوص تبادل اسرا از طریق میانجیگران را متوقف کرده است.

خانواده اُسرای اسرائیلی در غزه تاکنون بارها با برگزاری تظاهرات اعتراضی خواستار استعفای نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شده‌اند. خانواده اسرای صهیونیست در غزه به چالشی بزرگ برای کابینه جنگ رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

رژیم اسرائیل بعد از آغاز عملیات نظامی در غزه با کار سختی برای مدیریت افکار عمومی در فلسطین اشغالی روبرو شده است. این رژیم در همان حال که مدعی تلاش برای آزاد کردن اسرای خود نزد حماس است، خواستار گسترش دامنه عملیات نظامی در غزه برای به دست آوردن دستاوردهایی است که بتواند شکست اطلاعاتی-امنیتی در عملیات ۷ اکتبر را توجیه کند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج