فرار از روزمرگی، تجربه‌ای لذت بخش و آرامش‌بخش


فرار از روزمرگی، تجربه‌ای لذت بخش و آرامش‌بخش

سکوت و آرامشی که انسان بعد از کار و خستگی به آن نیاز دارد را تنها می‌توان در دل طبیعت جستجو کرد.

برای فرار روزمرگی کافی است مقصد سفرتان را از میان شهرهای شمالی انتخاب کنید و اقدامات لازم را برای اجاره ویلا انجام دهید.

برای این سفر، چالوس مقصدی بی‌نظیر است. مقصدی که با مسیر دل‌انگیزش شما را به سمت بهشتی بی بدیل فرا می‌خواند.

یکی از بهترین مناطق طبیعی در چالوس، پارک جنگلی فین است. برای دسترسی به این منطقه باید ابتدا به چالوس یا مرزان آباد بروید و سپس مسیر را تا 6 کیلومتری محور اصلی جاده چالوس-کرج پیش بروید. علاوه بر طبیعت زیبا و سرتاسر آرامش این پارک جنگلی، امکاناتی از جمله کافه و رستوران، آلاچیق‌ها، سرویس بهداشتی، کلبه‌های اقامتی، فروشگاه، محل بازی کودکان، محل مناسب برای پیک‌نیک و... در پارک جنگلی فین بهترین شرایط را برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش رقم می‌زنند.

بهشتی گمشده در نزدیکی تهران

فرار از روزمرگی، تجربه‌ای لذت بخش و آرامش‌بخش

کردان، یک روستای زیبا واقع در استان البرز است، که فاصله‌ بسیار کمی با تهران دارد. این مقصد زیبا، انتخاب بسیاری از اهالی کرج و تهران برای تعطیلات آخر هفته است، چرا که از هر نظر برای تفریح و استراحت مناسب است و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. اما نمی‌توان گفت که کردان تنها نقطه امنی برای اهالی پایتخت و البرز است، تا خستگی‌هایشان را با آن پشت سر بگذارند و چند روزی را از شلوغی‌ها و روزمرگی‌ها دور باشند. در واقع روستای کردان ظرفیت زیادی در جذب گردشگر دارد و می‌تواند میزبان مهمانانی از سراسر ایران باشد و به عنوان یک منطقه توریستی به جهانیان نیز معرفی شود. به این دلیل که کردان به لحاظ طبیعی و تاریخی بسیار غنی است و در کنار جاذبه‌های گردشگری بیشماری که دارد، دارای چندین مجموعه تفریحی با برنامه‌های هیجان‌انگیز و مفرح است.

در برنامه سفر به این منطقه می‌توانید، با اجاره ویلا کردان، چند روزی را صاحب یک اقامتگاه لاکچری با بهترین وسایل و امکانات رفاهی شوید و در کنج دنج ویلایی دلنشین، آرامش و سکوت را تجربه کنید. اقامتگاه‌های کردان بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود، انتخابی دلخواه داشته باشید و حتی برای سفرهای دوستانه و خانوادگی به سراغ ویلاهای دوبلکس و تریبلکس استخردار آن بروید.

کردان با ارتفاع حدود ۱۲۰۰ متر از سطح دریا، دارای آب و هوایی معتدل با تابستان‌های خنک و زمستان‌های برفی است. هوای بهاری و پاییزی کردان که نیز جای خود دارد. رنگارنگی طبیعت و دلپذیری هوا در کردان با هیچ چیزی قابل قیاس نیست و همینکه در میان کوچه باغ‌های با صفای آن گردش کنید، نیمی از انتظارات شما در سفر به کردان برآورده می‌شود.

رونق باغات و صفای این روستا، به لطف رودخانه کردان است، رودخانه معروفی که جزو بهترین جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آید. این رودخانه از کوه کهار سرچشمه می‌گیرد و از میان روستا عبور می‌کند و فضایی دلنشین برای تفریح و استراحت دارد.

جایی برای آرامش و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت با اجاره ویلا گرگان

فرار از روزمرگی، تجربه‌ای لذت بخش و آرامش‌بخش

گرگان، شهری در شمال ایران و مرکز استان گلستان، با ارتفاع تقریبی 160 متر از سطح دریا، یک مقصد گردشگری چهارفصل است. با هوای مطبوع و آفتابی در فصل‌های بهار و پاییز، خنکای هوا در تابستان و پوشیده شدن از برف در زمستان، گرگان در هر فصل یک تجربه‌ی خاص و متفاوت را برای گردشگران رقم می‌زند.

امکان اجاره ویلا گرگان، با امکانات رفاهی کامل و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، این شهر را به یک مقصد آرامش‌بخش و دلپذیر تبدیل می‌کند. ویلای‌های این شهر با طراحی مدرن و امکانات رفاهی لوکس در فضاهایی سرسبز و دلنشین واقع شده‌اند؛ به همین دلیل اقامتگاه‌های این شهر، نقطه‌ای برای رسیدن به آرامش و فرار از شلوغی‌های زندگی شهری هستند.

یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر گرگان، جنگل ناهارخوران است. این جنگل با قدمتی 40 میلیون ساله، فضایی منحصر به فرد برای تفریح فراهم می‌کند. جنگل ناهارخوران با مساحت 300 هکتار و ارتفاع 400 تا 450 متر از سطح دریا، یک پارک جنگلی بکر و بی‌بدیل به حساب‌ می‌آید، که تحت مدیریت شهرداری گرگان قرار دارد.

ناهارخوران بخشی از جنگل‌های هیرکانی شمال کشور است، که امروزه به عنوان گردشگاهی منحصر به فرد شناخته می‌شود. ناهارخوران با فاصله‌ای 8 کیلومتری، در جنوب شهر گرگان واقع شده و دسترسی به آن بسیار راحت است؛ چرا که وسعت شهر گرگان و ازدحام جمعیت در آن موجب شده‌اند تا فاصله بین شهر و طبیعت، به اندازه یک خیابان پرتردد باشد.

جنگل ناهارخوران جزو جنگل‌های خزری است و پوشش گیاهی آن از نوع معتدل و متراکم است؛ به علاوه در این جنگل پوشش غیربومی نیز دیده می‌شود. در دل این جنگل زیبا می‌توانید پیاده‌روی کنید و در ارتفاعات آن به کوهنوردی بپردازید. رودخانه زیارت یکی از جذابیت‌های ناهارخوران است، که پیشنهاد می‌کنیم با پیاده‌روی در جنگل حتما خود را به آن برسانید و تماشاگر جلوه‌های زیبای آن باشید و از طراوت و تازگی محیط آن لذت ببرید. طول این رودخانه به 40 متر می‌رسد و یکی از منابع اصلی تامین آب شهر گرگان است.

علاوه بر رودخانه زیارت، چندین چشمه آب زلال نیز در دل جنگل جاری هستند، که یکی از معروف‌ترین آن‌ها سفید چشمه است. بنابراین اگر به قدر کافی در جنگل ناهارخوران گشت و گذار کنید، در هر گوشه و کناری می‌توانید جلوه‌های بی ‌نظیر و متفاوتی از طبیعت را نظاره‌گر باشید.

جنگل ناهارخوران از هر نظر شایستگی میزبانی مهمانانی از سراسر جهان را دارد. این جنگل زیبا نه تنها طبیعتی منحصر به فرد دارد، بلکه به لحاظ امکانات و تفریحات گردشگری نیز غنی است. برای تجربه شکم‌گردی، رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودهای زیادی در بلوار ناهارخوران وجود دارند، که غذاهای بی‌نظیری سرو می‌کنند و توصیه می‌کنیم به هیچ وجه در سفرتان به این منطقه از آن‌ها غافل نشوید. شهربازی، سایت ورزشی، آبشار مصنوعی و غیره از دیگر امکانات ناهارخوران هستند، که سفر شما به این منطقه را غنی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.


فرار از روزمرگی، تجربه‌ای لذت بخش و آرامش‌بخش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا