رازگشایی از قاتل سریالی 43 سال پس از جنایت ! / 6 نفر را کشته بود !


رازگشایی از  قاتل سریالی 43 سال پس از جنایت ! / 6 نفر را کشته بود !

رکنا:جنایتکار سریالی که به اتهام قتل ۶ مسافر قاچاقی در ویتنام تحت تعقیب بود بعد از ۴۳سال دستگیر شد.

به گزارش رکنا، در سال ۱۹۸۹، مردی ۲۸ساله به نام فان تان ویت اهل ویتنام ، به همراه ۴ نفر از دوستانش باند سرقت تشکیل دادند. آنها شیوه عجیبی برای دزدی انتخاب کردند. اعضای این باند سراغ افرادی می‌رفتند که قصد داشتند به صورت قاچاقی از مرز ویتنام خارج شوند.

فان و اعضای باند مخفوش متوجه شده بودند اکثر این افراد پولدار هستند و قصد دارند با دارایی‌ها و اموالشان از کشور فرار کنند. بنابراین با نقشه‌ای از پیش طراحی شده به این افراد نزدیک می‌شدند و خود را قاچاقچی انسان معرفی می‌کردند و به آنها اطمینان می‌دادند که به راحتی از مرز خارج‌شان می‌کنند.

بدین ترتیب آنها را به نقاط کور مرزی می‌بردند و این افراد را به قتل می‌رساندند و دارایی‌هایشان را می‌دزدیدند و همان‌جا بین هم تقسیم می‌کردند. این باند با این روش ۶ نفر را به قتل رساندند و اموالشان را دزدیدند.

پس از آخرین جنایت این باند، پلیس ویتنام از طریق اعلام مفقودی از سوی خانواده یکی از قربانیان، تحقیقات خود را برای پیدا کردن فرد گمشده آغاز کرد. پلیس در تحقیقات خود متوجه قتل این فرد و ۵ نفر دیگر از سوی قاچاقچیان انسان شد.

با استفاده از شواهد و مدارک اعضای این باند شناسایی شدند و پلیس برای دستگیری آنها تحقیقاتش را آغاز کرد. در سال ۱۹۸۹ ماموران توانستند ۴نفر از اعضای این باند را ردگیری و ۳نفرشان را دستگیر کنند و نفر چهارم نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شد. اما سردسته باند همچنان فراری بود. از میان افراد دستگیر شده ۲ نفر به اعدام و نفر سوم به حبس ابد محکوم شد و این درحالی بود که سردسته باند به نام فان تان ویت خود را از نظرها پنهان و سال‌ها مخفیانه زندگی کرد. با این وجود نام او در لیست افراد تحت تعقیب بود تا اینکه اوایل سال جدید میلادی مخفیگاه او را در جنوب ویتنام شناسایی و او پس از ۴۳سال فرار دستگیر شد.

فان که اکنون ۷۱ ساله شده در بازداشت به سر می‌برد و به زودی محاکمه می‌شود.


رازگشایی از  قاتل سریالی 43 سال پس از جنایت ! / 6 نفر را کشته بود !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم