آیا نحوه مشت کردن دست‌ ویژگی‌های شخصیتی را فاش می‌کند؟


آیا نحوه مشت کردن دست‌ ویژگی‌های شخصیتی را فاش می‌کند؟

ایتنا - بیشتر مردم هنگام عصبانیت یا هیجان مشت‌های خود را گره می‌کنند، اما وضعیت دست می‌تواند ویژگی‌های خاص دیگری را نیز در مورد ما آشکار کند.


نیویورک پست به نقل از پلتفرم آموزشی جاگران جاش (Jagran Josh)، نوشت اگر انگشت شست‌ هنگام مشت کردن دست، داخل یا خارج مشت باشد، می‌تواند نشان دهد که آیا شما یک «رهبر بالقوه‌»‌اید یا «متخصص ابراز وجود» محسوب می‌شوید.

این رسانه گفت نحوه قرار دادن دست‌ها می‌تواند جزئیات مهمی را در مورد یک شخص فاش کند.

پنهان کردن انگشت شست در دست هنگام مشت کردن نشان می‌دهد که شما یک «رهبر بالقوه»اید. افرادی که مشت‌شان اینچنین است اغلب تمرکز، قاطعیت و هوش بالایی دارند و مشاهده‌های روشنگرانه‌ آن‌ها را با عزمی راسخ به سمت اهدافشان هدایت می‌کند.

به ادعای جاگران جاش، افراد با این ویژگی حتی زمانی که شک در درونشان باقی مانده است، نماد اطمینان و ثبات‌اند.

این افراد همچنین مشتاق کسب دانش‌ و به‌دنبال کشف افق‌های جدید و گسترش درک خود از جهان‌اند. آن‌ها علاوه بر اینکه شنوندگان خوبی‌اند، از نظر اجتماعی بسیار ماهر و سرآمد محسوب می‌شوند و با دیگران به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

این سایت می‌گوید: «شما با آرامش و خردمندی با چالش‌ها برخورد می‌کنید و قبل از تصمیم‌گیری آگاهانه، همه جوانب را با دقت در نظر می‌گیرید.»

نگه داشتن انگشست شست در قسمت بیرونی مشت نشان می‌دهد که شما «متخصص ابراز وجود» محسوب می‌شوید. کسانی که دست خود را این‌گونه مشت می‌کنند به احتمال زیاد اعتماد به نفسی دارند که بسیار جذاب و به اصطلاح کاریزماتیک تلقی می‌شود و افراد را به خود جذب می‌کنند.

جاگران جاش مدعی است که از این افراد اعتماد به نفس، و نه تکبر، تراوش می‌شود؛ یک باور واقعی به ارزش خود. او همچنین می‌نویسد جرقه‌ای از خلاقیت در درون این افراد وجود دارد که در هر فکر و عملی آشکار می‌شود.

این افراد بسیار صریح‌اند، اما جاگران جاش می‌گوید: «شخصیت جذب‌کننده با کلام شیوای شما در هر موضوعی تقویت می‌شود و شما را در هر جمعی در مرکز توجه قرار می‌دهد.»

در حالی که این افراد بیشتر اهل معاشرت با جمع‌اند، اما از تنهایی خود نیز لذت می‌برند.

با همه این اوصاف، دفعه دیگر که یکی از اطرافیانتان دست‌هایش را مشت می‌کند، دقت کنید ببینید انگشت شست او کجاست و چقدر این ویژگی‌هایی که برشمردیم در مورد آن‌ها صادق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس