روناک یونسی پس از طلاق دوباره عاشق شد! + عکس


روناک یونسی پس از طلاق دوباره عاشق شد! + عکس

روناک یونسی که چند ماه پیش از همسرش جدا شد حالا بعد از یکسال با انتشار عکسی عاشقانه جنجال زیادی به پا کرده است. خانم بازیگر نوشت: حس می کنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده. عکس جدید روناک یونسی سن و تحصیلات روناک...

روناک یونسی پس از طلاق دوباره عاشق شد! + عکس

روناک یونسی که چند ماه پیش از همسرش جدا شد حالا بعد از یکسال با انتشار عکسی عاشقانه جنجال زیادی به پا کرده است. خانم بازیگر نوشت: حس می کنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده.

عکس جدید روناک یونسی

روناک یونسی پس از طلاق دوباره عاشق شد! + عکس

سن و تحصیلات روناک یونسی

روناک یونسی متولد ۹ دی ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی است و دبپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی نیز دارد و حالا ورزشکار مربی حرفه ای ساکن کشور کاناداست.

ماجرای ازدواج و طلاق روناک یونسی

روناک یونسی در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۲ ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر ۲۷ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز است. آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال ۱۳۹۰ شروع شد. روناک یونسی ظاهرا از همسرش محسن میری بعد از گذشت ۱۲ سال و با وجود دو فرزند جدا شده است، این گمانه‌زنی بر اساس ویدیویی‌ست که ماه های گذشته روناک یونسی در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

رستوران روناک یونسی

خانم بازیگر: رستورانی در کیش افتتاح کرده ایم با نام کوکوبانا که یک رستوران ایتالیایی است و در مرکز تجاری واقع است، مدیریت آن رستوران با من است و در واقع شریک هستم.

مهاجرت جنجالی روناک یونسی

روناک یونسی فروردین ۱۳۹۹ به همراه همسر و خانواده اش عطای بازیگری و زندگی در ایران را به لقایش بخشید و زندگی جدیدی را در کشور کانادا شروع کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک روز معلم | عکس نوشته تبریک روز معلم