سرپرست تیم ملی: طارمی به خاطر تولد فرزندش مرخصی گرفت


سرپرست تیم ملی: طارمی به خاطر تولد فرزندش مرخصی گرفت

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره دلیل غیبت کوتاه مدت مهدی طارمی و شرایط ملی‌پوشان در اردوی کیش توضیحاتی ارائه داد.

سرپرست تیم ملی: طارمی به خاطر تولد فرزندش مرخصی گرفت

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی محمدنبی، سرپرست تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امشب درباره آخرین وضعیت تیم، اظهار داشت: بابت شرایط مناسب اردو از مسئولان جزیره کیش تشکر می‌کنم. تیم ملی طبق برنامه جلو می‌رود و در بازی با بورکینافاسو دیدید که تیم در دو نیمه اول و دوم با دو ترکیب کاملا متفاوت به میدان رفت تا بازیکنان در جریان مسابقه قرار بگیرند و همه رصد شوند.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی، اظهار داشت: روزبه چشمی و صادق محرمی به دلیل اینکه کشیدگی خفیف داشتند کنار زمین با پزشک تیم تمرین کردند. رامین رضائیان هم طی یک هفته یا ۵ روز آینده به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد.

نبی با بیان اینکه، تیم ملی ساعت یک ظهر فردا برای حضور در جام ملت‌ها وارد دوحه می‌شود، افزود: روز نوزدهم دی نیز تیم ملی با اندونزی دیدار تدارکاتی پشت درهای بسته برگزار می‌کنیم. اندونزی، بازیکنان جوانی دارد که می‌توانند محک خوبی برای تیم ملی باشند.

سرپرست تیم ملی فوتبال در ادامه با اشاره به میزبانی کیش از اردوی تیم ملی، یادآور شد: نسبت به ۳۰ سال پیش و چیزی که به خاطر دارم شکل ظاهری استادیوم تغییر کرده است. امیدوارم ظرفیت حضور تماشاگران نیز تغییر کند. همه همکارانی که در منطقه کیش هستند، ۲۴ ساعته کنار تیم ملی بودند و میزبانی خوبی داشتند.

وی افزود: برای مسابقات دوستانه این فضا برای تیم ملی مناسب است، به خصوص در این فصل از سال که شرایط آب‌وهوای نزدیکی با قطر دارد و توانست به ما برای قرار گرفتن در شرایط آب‌وهوایی دوحه کمک کند.

نبی درباره اینکه ملی‌پوشان در صورت قهرمانی چه انتظاری از وزیر ورزش دارند، گفت: کیومرث هاشمی سال‌ها ورزشی بوده و از اوضاع ورزش اطلاع دارد. امیدواریم با نزدیک شدن به جام ملت‌های آسیا با ما همکاری کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره مرخصی یک روزه مهدی طارمی، تصریح کرد: طارمی در ثبت احوال کشور به خاطر فرزندی که خداوند به او داده است، کاری داشت و از قلعه‌نویی اجازه گرفت و رفت و ظهر امروز هم دوباره اردوی تیم ملی برگشت.

وی درباره شرایط اقامتی تیم ملی در قطر، با بیان اینکه تیم در هتل الریان مستقر خواهد داشت، افزود: مزیت این هتل نزدیکی به زمین تمرین الریان است، با توجه به اضافه شدن برخی امکانات، محل تمرین تیم ملی نسبت به جام‌جهانی فضای بهتری دارد و در این باره فدراسیون قطر و باشگاه الریان با همکاری خوبی داشتند و تیم ملی در آنجا غریبه نخواهد بود./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟