خبرساز شدن مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک


خبرساز شدن مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک به نویسنده کتاب زندگی‌نامه خود اعلام کرده بود که استفاده از مواد مخدر غیرقانونی را نمی‌پسندد، اما او ظاهراً به برخی افراد گفته بود که دوزهای پایینی از کتامین را مصرف می‌کند. او همچنین یک‌بار در پادکست «جو روگن» ماریجوانا مصرف کرده بود که این اقدام بسیار خبرساز شد.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی تازه مدعی شده است که چند مدیر تسلا از بابت مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک اظهار نگرانی کرده‌اند. هیئت مدیره این شرکت ظاهراً اعتقاد دارد که ماسک تحت‌تأثیر مواد مخدر توییت جنجالی خود درباره تأمین سرمایه برای خصوصی‌کردن این شرکت را زده بود.

خبرساز شدن مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک
یکی از مدیران سابق تسلا به وال استریت ژورنال اعلام کرده است که مصرف مواد مخدر و رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی توسط ایلان ماسک باعث شد تا او تصمیم بگیرد که دوباره برای حضور در هیئت مدیره این شرکت اقدام نکند.
«لیندا جانسون رایس» که دو سال در هیئت مدیره تسلا فعالیت کرده بود، می‌گوید بیش از یک‌بار به دیگر اعضای هیئت مدیره درباره نگرانی‌های خود پیرامون مصرف مواد توسط ماسک اطلاع داده بود. او همچنین به‌طور غیررسمی از هیئت مدیره خواسته بود تا درباره مصرف مواد مخدر به‌وسیله ماسک تحقیق کنند اما نگرانی‌هایش نادیده گرفته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا