واکنش بازیکن دوست داشتنی به بازگشت برانکو به پرسپولیس


واکنش بازیکن دوست داشتنی به بازگشت برانکو به پرسپولیس

محمدرضا مامانی گفت: برانکو هر چه بلد بوده برای پرسپولیس انجام داده و انتخاب مجدد این مربی بازگشت به عقب است.

محمدرضا مامانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی یحیی گل محمدی از سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: به نظرم پذیرفتن استعفای گل محمدی اشتباه بود و باشگاه باید خواسته‌های گل محمدی را برآورده می‌کرد که بتواند بماند و به کارش ادامه بدهد، با آن رزومه و جام‌هایی که آورده است. به نظرم حقش بود که بماند و او به خاطر کمبود بازیکن ضربه خورد و بازیکنانی که لیست داده بود را نتوانستند جذب کنند که به راحتی بتواند کار‌های تاکنیکی خود را پیش ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برانکو گزینه اصلی سرخپوشان است، گفت: به نظرم اصلا برانکو به پرسپولیس نمی‌خورد و او هر چه داشته و بلد بوده برای پرسپولیس گذاشته است. اکثر بازیکنان فعلی با برانکو کار کردند و انتخاب این مربی، برگشت به عقب می‌شود و باید تفکر، انرژی و مربی جدید بیاید که بتواند برای بازیکنان تازگی داشته باشد و انگیزه‌ای برای آن‌ها جهت شناخت کار‌های تاکنیکی و روانی مربی جدید باشد. بازیکنان مربیان قبلی را می‌شناسند و انگیزه لازم و حال قبلی را نخواهند داشت.

مامانی درباره اینکه بهترین گزینه برای پرسپولیس می‌تواند چه کسی باشد، گفت: به نظرم مربی خارجی جوان جدید بهترین گزینه برای پرسپولیس است. مربی جوانی که بتواند چیزی را به پرسپولیس اضافه کند و هر مربی قبلی سرخپوشان را بیاورند برگشت به عقب است و هیچ چیزی را به آن‌ها اضافه نمی‌کند.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس با تغییر و تحولات در کادر فنی خود در لیگ برتر فوتبال موفق می‌شود، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در لیگ امسال است. فاصله ۲ امتیازی با صدرجدول زیاد نیست و سرخپوشان می‌توانند جبران کنند و به صدر جدول برگردند.

مامانی درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست‌هایی تقویت شود، گفت: به نظرم پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده در محوطه ۱۸ قدم داشته باشد و جناح چپ و راست خود را تقویت کند مشکل خاصی نخواهد داشت. ما یک بازیکن گلزن می‌خواهیم.

واکنش بازیکن دوست داشتنی به بازگشت برانکو به پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم