رشد محسوس شاخص کل بورس امروز 17 دی 1402


رشد محسوس شاخص کل بورس امروز 17 دی 1402

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با وضعیت بهتری نسبت به هفته گذشته مواجه شده و رشد ۲۱۰۸ واحدی را تجربه کرده است.

رشد محسوس شاخص کل بورس امروز 17 دی 1402

به گزارش راهبرد معاصر، در ۳۱ دقیقه‌ای که بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۸۶۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. شاخص کل رشد بیش از ۲۱۰۸ رشد کرده و نمادهای خودرویی بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشته اند.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۲۶۶ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۲ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۱۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای دومین روز متوالی ۱۰۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۵۲۳ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۹۴ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۷ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۰۵ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۱۴۱ میلیارد تومان (۰.۳ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های سرمایه گذاری‌ها با ارزش معاملات ۹۸ میلیارد تومان (۰.۴ برابر میانگین هفتگی) و انبوه سازی با ارزش معاملات ۶۲ میلیارد تومان (۰.۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی