آخرین آمار از تعداد مجروحان حادثه کرمان


آخرین آمار از تعداد مجروحان حادثه کرمان

رییس اورژانس کرمان از کاهش شمار بستری مجروحان حادثه تروریستی به ۷۹ نفر در بیمارستان‌های کرمان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۵۰ نفر در سایر بخش‌ها تحت درمان قرار دارند 6 حوادث 1402/10/17

آخرین آمار از تعداد مجروحان حادثه تروریستی کرمان اعلام شد

دکتر سید محمد صابری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ساعت ۱۸ امروز تعداد مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بستری در بیمارستان‌های شهر کرمان به ۷۹ نفر کاهش یافته است و این مصدومان در ۱۰ بیمارستان این شهر تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه شمار کل مجروحان سرپایی و بستری حادثه ۲۸۴ نفر بوده است، عنوان کرد: از میان ۷۹ مصدوم ۳۹ نفر زن، ۳۱ نفر مرد، ۹ کودک زیر ۱۵ سال در بیمارستان های کرمان بستری هستند.

رییس اورژانس کرمان گفت: از بین این مصدومان نیز ۵۰ نفر در سایر بخش‌ها بستری شده‌اند و در بخش مراقبت‌های ویژه نیز ۹ نفر مصدومان به دستگاه متصلند و ۲۰ نفر نیز در آی سی یو تحت نظر هستند.

به گزارش ایرنا تروریست های کوردل عصر چهارشنبه همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است. شمار اولیه شهدای این حادثه نیز ۸۴ نفر اعلام شده است. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا