ال جی خانه متحرک ساخت


ال جی خانه متحرک ساخت

زومیت نوشت: کمپر جدید ال جی با تجهیزات و امکانات مناسب سفر، شبیه خانه‌ای متحرک طراحی شده است.

ال‌جی اولین کمپر خود موسوم‌ به Bon Voyage را در شهریور سال جاری در رویداد Wanderlust سئول معرفی کرد. این شرکت قصد دارد به‌زودی مدل به‌روزشده‌ی تریلر کمپینگ خود را در رویداد CES 2024 به نمایش بگذارد.

ال‌جی در سال ۲۰۲۳ با دو پروژه‌ی خانه‌ی متحرک وارد بخش معماری داخلی شد. پس از Bon Voyage، پروژه‌ی LG Smart Cottage که خانه‌ی کوچک پیش‌ساخته‌ای با مصرف انرژی بسیار کم بود، در نمایشگاه IFA برلین معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

Smart Cottage با ترکیبی از مواد طبیعی، سیستم‌های HVAC، سلول‌های خورشیدی و آلیاژهای فولاد کم‌کربن ساخته شده بود.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی ال‌جی آمده است که کمپر Bon Voyage فضایی برای زندگی است و می‌تواند راحتی خانه را به طبیعت منتقل کند و برای این کار، خانه‌ی متحرک ال‌جی به‌راحتی می‌تواند به خودرو متصل و در محل مدنظر مستقر شود.

کمپر Bon Voyage دو متر پهنا و حدود ۴ متر درازا و ۲٫۲ متر ارتفاع دارد. فضای داخلی این کمپر به آشپزخانه‌ای کاملاً مجهز، مبلمان‌، تخت‌خواب، اجاق برقی، تصفیه‌کننده‌ی آب و یخچال مجهز شده است.

ال‌جی در طراحی خانه‌های کوچک که از شبکه‌ی برق جدا هستند، از پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کنند که بازدهی انرژی زیادی دارند. بنابراین، ممکن است این ویژگی‌ها به طراحی Bon Voyage 2 نیز اضافه شوند.

در نمایشگاه CES 2024 که ۱۹ دی آغاز می‌شود، شاهد محصولات دیگری ازجمله ماشین لباس شویی ال جی مجهز به هوش مصنوعی و دستیار صوتی و مانیتور ال جی ۲۷ اینچی با نرخ نوسازی چشمگیر ۴۸۰ هرتز و اسپیکر ال جی موسوم‌ به دوک‌باکس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا