نقل و انتقالات سپاهان با جدایی 2+3 ستاره


نقل و انتقالات سپاهان با جدایی 2+3 ستاره

در مصاحبه‌ای که مدیرعامل باشگاه سپاهان با "ورزش‌سه"، انجام داد، برنامه‌های مورایس برای تقویت تیم را افشا کرد.

سپاهان به لطف حضور فعال و چشم‌گیری که در پنجره تابستانی رقابت‌های لیگ برتر داشت، مسابقات را خیلی خوب آغاز کرد و این روند حتی پس از اعلام حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم ادامه داشت، اما چیزی که آنها را در مقطعی از فصل به هم ریخت، منتشر شدن حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که سبب شد طلایی‌پوشان اصفهانی در قائمشهر و در نقش جهان مقابل نساجی و ملوان بندرانزلی تمرکز لازم را نداشته باشند. در ادامه هم ماجرای مربوط به بازگشت 4 امتیاز و محرومیت 6 بازیکن تیم، دو بازی برابر گل‌گهر و شمس‌آذر را تحت تاثیر قرار دارد تا با جرات بتوان گفت که سپاهان تنها یک مسابقه مقابل آلومینیوم را به صورت کاملا فنی واگذار کرد.

لزوم تقویت سپاهان، به ویژه در خط دفاعی

اما فارغ از این مسائل و حواشی‌ پرشماری که پیرامون سپاهان طی ماه‌های اخیر وجود داشت، لزوم تقویت این تیم در برخی پست‌ها از جمله دفاع میانی از ابتدای مسابقات مشهود بوده است و حالا زمان آن رسیده که مورایس تیم خود را با قدرت بیشتری آماده نیمه دوم فصل کند.

5 بازیکن در لیست خروجی مورایس

منوچهر نیکفر در گفتگویی که پس از بازی سپاهان و شمس‌آذر با "ورزش‌ سه"، داشت، اینطور به برنامه‌های مورایس برای تقویت تیم اشاره کرد: « طی صحبتی که سرمربی سپاهان با من داشتند، جدا از مشکل سقف بودجه اعلام کردند لیست خروجی مدنظر من پنج بازیکن است و همین‌طور لیست مورد نیاز در پست‌های مورد نظر را اعلام کردند.»

کادر فنی سپاهان با توجه به پایانی که در نیم فصل اول داشت، باید با انرژی و دانش زیادی تیم را آماده حضور در نیمه دوم مسابقات کند که امتیاز گرفتن سخت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود.

بولت سپاهان3+2 خروجی سپاهان کدام بازیکنان هستند؟

مورایس در گفتگوی خود با منوچهر نیکفر بیان کرده که احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی جزو لیست خروجی او هستند. با این وصف و با وجود تمام ابهاماتی که درباره این سه بازیکن وجود دارد، آنها اولین احتمالات برای حدس زدن لیست خروجی تیم هستند. البته که کاوه رضایی و هادی محمدی در هفته‌های آخر نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و اینکه جدایی آنها کاملا نهایی شده باشد را هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره آن صحبت کرد.

علاوه بر این 3 بازیکن، مورایس اعلام کرده که دو بازیکن دیگر هم از سپاهان جدا می‌شوند. برای پیدا کردن نام این دو بازیکن باید شرایط مهره‌هایی را بررسی کنیم که عملکرد خوبی در نیمه اول فصل مسابقات نداشته‌اند و یا مصدومیت به آنها اجازه نشان دادن توانایی‌هایشان را نداده است. اگر کمی با دقت نمایش سپاهان را در نیم فصل اول دیده باشید، حدس زدن نام این دو خروجی هم خیلی سخت نخواهد بود.

یک نکته دلگرم کننده برای مورایس درخشش جوانانی نظیر آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد است که سرمربی پرتغالی حساب ویژه‌ای روی آنها در نیم فصل دوم باز کرده است.

حداقل خرید سه بازیکن جدید

با خروج این 5 بازیکن که طی روزهای آینده اخبار زیادی درباره آن منتشر خواهد شد، مورایس در حال حاضر تکاپو برای تقویت تیم در نیمه دوم مسابقات را آغاز کرده و عمده تمرکز او در قلب خط دفاعی خواهد بود که در صورت جدایی هادی محمدی حداقل دو خرید زمستانی طلایی‌پوشان برای تقویت این پست خواهد بود. او احتمالا ابتدا بازار داخلی را بررسی خواهد کرد و چند مهره هم برای تقویت قلب خط دفاعی در دسترس او قرار دارند.

برای رسیدن به یک یا دو خرید دیگر مورایس نیز باید در انتظار فهرست خروجی تیم بمانیم و ببینیم کدام بازیکنان و در چه پست‌هایی از اردوی سپاهان جدا می‌شوند. جایی که شاید نام‌های بزرگی در میان خروجی‌های مورایس باشد و باعث تعجب اهالی فوتبال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا