قتل ناموسی دوست قدیمی در جشن تولد / از قتل پشیمان نیستم! + عکس و جزییات


قتل ناموسی دوست قدیمی در جشن تولد / از قتل پشیمان نیستم! + عکس و جزییات

حوادث رکنا: پسر جوان که از در شب تولد برادرزاده اش دوستش را قربانی کینه قدیمی کرده بود پای میز محاکمه ایستاد این مرد مدعی شد قربانی مستحق مرگ بوده است.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از پاییز سال ۱۴۰۱ به دنبال درگیری مرگبار در خانه‌ای در جنوب تهران آغاز شد .شواهد نشان می‌داد در خانه قدیمی به مناسبت تولد یک نوزاد میهمانی برپا بود که یکی از میهمانان به نام سعید دوست ۲۵ ساله است به نام امید را با چاقو کشت.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و سعید که فرار کرده بود ساعتی بعد بازداشت شد.

وی به قتل دوست قدیمی‌اش اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و امید دوستان دوران کودکی بودیم اما او وقتی که نوجوان بود خواهر ۶ ساله ام را آزار داد و من از آن موقع کینه او را به دل گرفتم و همیشه به دنبال انتقام از او بودم.

وی ادامه داد : برادرزاده ام متولد شده و در خانه برادرم میهمانی برپا بود که با امید تماس گرفتم و به او گفتم مدتی است با برادر بزرگم قهر هستم و حالا که فرزندش متولد شده می‌خواهم با او آشتی کنم .من طبق نقشه از او خواستم تا همراهم به میهمانی بیاید و وساطت کند تا با برادرم آشتی کنم و به برادرزاده‌ام چشم روشنی بدهم .من با این بهانه امید را به خانه برادرم کشاندم و مقابل چشمان میهمانان یکباره به او حمله کردم و او را با چاقو زدم. من از این قتل پشیمان نیستم چون او مستحق مرگ بود.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و سعید از خود دفاع کرد.

در دادگاه

در جلسه دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: طبق بررسی ها روشن شده که حدود 20 سال است که مادر قربانی که ولی دم است ناپدید شده و کسی از سرنوشت وی اطلاعی ندارد.به همین خاطر دادستان از طرف وی و فرزند صغیر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرده است.

سپس متهم روبه روی قضات ایستاد و به تشریح ماجرا پرداخت. وی اظهارات قبلی اش را تکرار کرد و گفت: من امید را به خاطر کینه ای که از سالها قبل از او به دل داشتم کشتم و حالا پشیمان نیستم. او مستحق مرگ بود.

وی ادامه داد: او در نوجوانی خواهر خردسالم را آزار داده بود و من همیشه کینه او را به دل داشتم. به همین خاطر تصمیم گرفتم شبی که همه اقوام دور هم جمع بودند او را بکشم.من اتهامم را قبول دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


قتل ناموسی دوست قدیمی در جشن تولد / از قتل پشیمان نیستم! + عکس و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین