افشاگری یک روزنامه درباره توپ طلای لیونل مسی


افشاگری یک روزنامه درباره توپ طلای لیونل مسی

بر اساس افشاگری یک روزنامه، مدارکی به دست آمده که نشان دهنده لابی مقامات پاری‌سن ژرمن برای برنده شدن مسی در مراسم توپ طلا است.

طبق گزارشی از روزنامه لوموند، مقامات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرده اند تا با لابی‌های خود پاسکال فره، سردبیر سابق فرانس فوتبال که برگزارکننده جایزه توپ طلا است را تحت تاثیر قرار دهند.

در این گزارش چنین آمده که مقامات این باشگاه پاریسی تلاش کرده‌اند با انجام تحرکات ویژه‌ای، حمایت فره را به دست آورند. باشگاه پاریسی امیدوار بود با این تلاش‌ها، لیونل مسی در طول حضورش در پایتخت فرانسه این جایزه را به‌دست آورد. در این ‌گزارش حتی به جزئیات اشاره شده و مدیاپارت مدعی است پی‌اس‌جی برای توپ طلا ‌بردن لئو مسی با پاسکال فره، سردبیر ارشد فرانس فوتبال لابی کرده است.

افشاگری یک روزنامه درباره توپ طلای لیونل مسی

به هر حال اگر پاری‌سن‌ژرمن تلاش هم کرده باشد تا حمایت مقامات فرانس فوتبال را برای کسب جایزه توپ طلا جلب کند، نتوانست در این راه موفقیتی کسب کند، زیرا لیونل مسی در طول حضورش در این باشگاه توپ طلا را به‌دست نیاورد.

این ادعا آنقدر بزرگ بود که همانطور که انتظار می‌رفت مثل بمب در فضای مجازی ‌منفجر شد و موجی از اظهارنظرها را به دنبال داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)