عکس‌های لو رفته سامسونگ را عصبانی کرد


عکس‌های لو رفته سامسونگ را عصبانی کرد

زومیت نوشت: سامسونگ بسیاری از عکس‌های لورفته‌ی گوشی‌های سری گلکسی S24 را از دسترس خارج کرده است.

سامسونگ در ۱۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) رویداد گلکسی آنپکد را برگزار و از سه مدل گوشی‌ گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا و چند محصول دیگر رونمایی می‌کند.

با اینکه چند روز تا رونمایی سری اس ۲۴ باقی مانده، تاکنون بسیاری از مشخصات و حتی تصاویر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ لو رفته است.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا، سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تصاویر فاش‌شده از گوشی‌های جدیدش را تا زمان برگزاری مراسم رونمایی، از دسترس خارج و از درز اطلاعات گوشی‌های پرچمدارش تا زمان برگزاری گلکسی آنپکد، جلوگیری کند.

برخی از تصاویر لورفته از سری گلکسی اس ۲۴ در پلتفرم ایکس، به سرعت از دسترس خارج شده‌اند و به کاربران نمایش داده نمی‌شوند.

آخرین پست منتشرشده ایوان بلس در ایکس، فردی که برخی از اطلاعات سری جدید گوشی سامسونگ را فاش می‌کرد، دیگر نمایش داده نمی‌شود. این اتفاق معمولاً زمانی می‌افتد که پست منتشرشده از سوی مالک حقیقی، اخطار حق نقض کپی رایت دریافت کند.

با این حال، برخی از منابع مشهور دنیای فناوری پست منتشرشده‌ی ایوان پلاس را دیده‌اند و آن را بازتاب داده‌اند.

حساب کاربری Ice Universe، از جمله منابع سرشناس در ایکس، اعلام کرده است که جدیدترین مدل‌های گوشی‌ سامسونگ با رنگ‌های سبز و آبی و فریم مشکی روانه بازار می‌شوند. همچنین بسیاری از افشاگران اعلام کرده‌اند که قیمت گوشی های سامسونگ نسبت به نسل قبل تغییری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857592

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403