سامان قدوس دل قلعه نویی را برده است


سامان قدوس دل قلعه نویی را برده است

سامان قدوس باز هم در سیستم دو هافبک دفاعی کنار عزت‌اللهی قرار گرفت و روی تک گل حریف یکی از مقصران بود.

بازیکنی که حالا رنگ جام ملتهای آسیا را هم نخواهد دید. چهره‌ای که در تیم امیرقلعه‌نویی جانشین نوراللهی شده سامان قدوس است. مهره محبوب سرمربی تیم ملی که بعید به نظر می‌رسد اشتباه او روی تک گل بورکینافاسو هم تاثیری در علاقه سرمربی تیم ملی به او داشته باشد. قدوس در مقابل بورکینافاسو هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و باز هم پست بازی‌اش مثل دیدار با ازبکستان کنار عزت اللهی و در نقش یک هافبک دفاعی مدرن بود.

بعد از پایان بازی همه منتظر بودند تا واکنش قلعه‌نویی به اشتباه بازیکن محبوبش را ببینند و البته سرمربی تیم‌ملی تا جایی که توانست به هافبک تیمش روحیه داد.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه سامان قدوس معتقد است قلعه‌نویی از او خیلی حمایت کرده و سطح فوتبالش را بالاتر برده است گفت:"ممنون از سؤال فنی‌تان. می‌خواهم به عقب برگردم که ببینید این آقایان چگونه علیه ما تبلیغات منفی می‌کردند. در تیم‌هایی که من مسئولیت فنی آن را داشتم همیشه با دو هافبک بازی‌ساز کار می‌کردم و شما نمی‌توانید با دو بازیکن بازی‌ساز فوتبال را مدل دیگری انجام دهید اما تبلیغات منفی می‌کردند. سامان قدوس هم به یکی دو اردوی اول تیم ملی نیامد که من به خراطی گفتم او بازیکنی است که می‌تواند به ما و افکار قلعه‌نویی کمک کند."

امیر صحبتهایش را اینگونه ادامه داد:" البته ما دنبال یکی دیگر هم بودیم که نتوانست آن چیزی که برای ما می‌خواهیم انجام دهد ولی دوست داشتیم یک بازیکن این مدلی هم داشته باشیم اکنون دو پلن تعریف کرده‌ایم. سامان بازیکنی با توانایی‌های بالا است. اگر در گذشته به او بهای بیشتری داده می‌شد الان می‌توانست به تیم ملی کمک کند. امروز دیدید که پاس‌های تو دری می‌داد و فضاسازی می‌کرد. کل تیم خوب بود. دیروز هم با سامان صحبت کردم. گفتم به جایگاهی رسیدن خیلی آسان‌تر است تا حفظ آن جایگاه، شما باید تلاش بیشتری کنید که این جایگاه را حفظ کنید و ایشان قول داد که تلاشش را بیشتر کند."

سامان قدوس دل قلعه نویی را برده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟