معرفی داوران نخستین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز»


معرفی داوران نخستین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز»

رکنا: اعضای هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» معرفی شدند.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کیومرث مرادی، اسماعیل نجار و شهره سلطانی، آثار راه یافته به نخستین جشنواره تئاتر هم‌آغاز را داوری می‌کنند.

هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» از میان بیست اثر حاضر در جشنواره، برگزیدگان خود را در شش بخش بهترین متن، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری مرد، بهترین بازیگری زن، بهترین طراحی و بهترین اثر معرفی می‌کند. همچنین آثار برگزیده این جشنواره به انتخاب هیات داوران، سال آینده در مجموعه تئاتر شهر به اجرای عموم خواهند رسید.

کیومرث مرادی؛ نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه، فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. وی علاوه بر کارگردانی بیش از بیست اثر نمایشی، بیش از ده جایزه داخلی و بین‌المللی در رشته کارگردانی را در کارنامه خود دارد. اسماعیل نجار؛ استاد دانشگاه، کارگردان تئاتر و مترجم، فارغ‌التحصیل دکتری ادبیات نمایشی از دانشگاه اوهایو آمریکا، و استادیار گروه ادبیات نمایشی دانشگاه تربیت مدرس است. وی در کنار کار پژوهشی، سابقه تولید و کارگردانی چندین کار تئاتر و مستند در اروپا و آمریکا را داشته است.

شهره سلطانی؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه آزاد است. وی سابقه نقش آفرینی در بیش از سی نمایش و بیش از پنجاه فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه هنری خود دارد.

نخستین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به دبیری امیرموسی کاظمی توسط مجموعه تئاتر شهر و با همکاری سایت تیوال و خانه هنر میرا از شانزدهم تا بیست و ششم دی ماه و در سالن‌های سایه و قشقایی تئاتر شهر برگزار می‌شود.


معرفی داوران نخستین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا