با بازیکنان جنگنده راهی قهرمانی آسیا می‌شویم/ هر طور شده باید کره جنوبی را ببریم


با بازیکنان جنگنده راهی قهرمانی آسیا می‌شویم/ هر طور شده باید کره جنوبی را ببریم

«محمد سیاوشی»، سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان پیش از عزیمت به روسیه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه مسکو در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» گفت: شرایط خوبی را سپری می‌کنیم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. تمام بچه‌ها سرحال هستند و ۲۰...

«محمد سیاوشی»، سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان پیش از عزیمت به روسیه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه مسکو در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» گفت: شرایط خوبی را سپری می‌کنیم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. تمام بچه‌ها سرحال هستند و ۲۰ بازیکن جنگنده راهی این مسابقات می‌شوند. همه دست به دست هم می‌دهیم تا از حیثیت هندبال ایران دفاع کنیم.
وی در ادامه افزود: تورنمنت خوبی در عمان داشتیم و همه بازیکنان محک خوردند. ۴ بازی سفت و سخت با عمان برگزار کردیم و اصلا فکر نمی‌کردیم عمان چنین تیم خوب و سرحالی باشد. این بازی‌ها بسیار در روند آماده‌سازی تیم ملی موثر بود.

با بازیکنان جنگنده راهی قهرمانی آسیا می‌شویم/ هر طور شده باید کره جنوبی را ببریم

سیاوشی اضافه کرد: در حال حاضر هم راهی مسکو هستیم تا چند بازی خوب با تیم‌های خوب اروپایی داشته باشیم.
سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان عنوان کرد: حریف اصلی ما در دور گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کره جنوبی است، اما نباید از چین غافل شویم. چین واقعا تیم خوبی دارد و بازی‌های خوبی هم در هانگژو به نمایش گذاشت. هر طور شده باید کره جنوبی را ببریم تا ببینیم در دور بعد با چه تیم‌های همگروه می‌شویم.
سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان درخصوص تغییر کادر فنی تیم ملی نیز توضیح داد: بعد از مدت‌ها هدایت تیم ملی به دست کادر فنی ایرانی سپرده شده است. محمد رحیمی زاده از مربیان خوب هندبال ایران است. اگر کارنامه کاری این مربی را بررسی کنیم نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود. ما همه سرباز تیم ملی هستیم و دوست داریم در کنار این تیم بهترین نتایج را رقم بزنیم و آن هدفی که صعود به مسابقات جهانی است را محقق کنیم.

گفتگو از : فریبا جلیل خانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هندبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم