حدادی: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی منتظر پاسخ جنایت خود باشند


حدادی: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی منتظر پاسخ جنایت خود باشند

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته که در غزه شکست سنگینی خورده تا آمریکا دست به این حمله تروریستی علیه مردم مظلوم  زدند و باید منتظر پاسخ سخت جنایت خود باشند.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته که در غزه شکست سنگینی خورده تا آمریکا دست به این حمله تروریستی علیه مردم مظلوم زدند و باید منتظر پاسخ سخت جنایت خود باشند.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در کرمان، بیان کرد: آنچه که محور موضوع است، سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است. حاج قاسم با تقویت جبهه مقاومت و دفاع از مردم مظلوم چه در عراق و چه در سوریه و چه در مناطق مختلف گام برمی داشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم به دنبال حمایت از مردم مظلوم در نقاط مختلف بود، به همین دلیل بود که آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی حاج قاسم را به شهادت رساندند اما حتی بعد از شهادت حاج قاسم نیز ترس و وحشت دارند چراکه بعد از گذشت چهار سال بازهم مردم با عشق و علاقه و روحیه دفاع از محور مقاومت در صحنه حضور پیدا کردند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته که در غزه شکست سنگینی خورده تا آمریکا دست به این جنایت و حرکت تروریستی علیه مردم مظلومی زدند که بی دفاع بودند. زنان، کودکان و مردانی که به شهادت رسیدند چه گناهی داشتند؟ رژیم صهیونیستی و آمریکا باید منتظر پاسخ محکمی به دنبال این حرکت جنایتکارانه خود باشند.

حدادی گفت: امروز ملت های جهان علیه رژیم صهیونیستی به پاخاستند و دیگر امپراطور رسانه ای غرب توان این را ندارد که واقعیت ها را وارونه جلوه دهد. مردم دنیا به ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی پی برده اند و قطعا عاملان و آمران این جنایت پاسخ محکی خواهند گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...