ادعای معاون رئیسی درباره عامل حادثه تروریستی کرمان/ کار صهیونیست‌هاست


ادعای معاون رئیسی درباره عامل حادثه تروریستی کرمان/ کار صهیونیست‌هاست

اقتصادنیوز: معاون رییس جمهور گفت: اگرچه مسئولیت حمله تروریستی کرمان را داعش پذیرفته اما عملیات تروریستی کرمان، کار صهیونیست هاست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد حسینی، امروز در حرم رضوی اظهار کرد: ۸۵ نفر از عزیزان ما در کرمان شهید شدند. عده‌ای تصور می‌کنند با این اقدامات می‌توانند ما را به ستوه آورند، اما ملت ما نشان داده‌اند که مقاوم‌اند و راه ائمه را دنبال می‌کنند. مردم ما هرگز از این حملات نمی‌هراسند و دیدید که در روز پنجشنبه نیز مردم چه تجمعی در کرمان داشتند.

وی با بیان این که آمریکایی ها و اسرائیلی ها ائتلافی تشکیل دادند و گفتند که می خواهند داعش را سرنگون کنند اما به جای سرنگون کردن داعش آن را حمایت و تجهیز کردند، افزود: مسئولیت حمله تروریستی کرمان را داعش پذیرفته، اما بمبی که دراین حمله انتحاری استفاده شد، بسیار پیشرفته و با ساچمه های زیادی بود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: در زمان اوج فعالیت‌های داعش، حتی برخی از سیاسیون در داخل ایران می‌گفتند دیگر نمی‌توان کاری کرد و در سوریه باید در مورد وضعیت بعد از بشار اسد مذاکره کنیم، اما با تدابیر رهبری و فداکاری‌های سردار سلیمانی، داعش از بین رفت. سردار سلیمانی یک چهره جهانی بود. او علاوه بر اینکه یک فرد شاخص در حوزه نظامی محسوب می‌شد، یک چهره سیاسی هم بود. در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ایشان برای مردم روشنگری و با برخی از دست‌اندرکاران فتنه اتمام حجت کرد، اما تعدادی از آنان راه خود را رفتند.

خبر مرتبط
اعلام مشخصات ۸۹ شهید حادثه تروریستی کرمان+جزییات

اقتصادنیوز: سازمان پزشکی قانونی آمار شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تا روز جمعه ۱۵ دی‌ را اعلام کرد.

حسینی تصریح کرد: وزارت امور خارجه آمریکا می گوید اقدام تروریستی در کرمان ارتباطی به ما ندارد در حالی که همین ها بودند که چهار سال قبل سردار شهید سلیمانی را به شهادت رساندند. از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارند، امروز او در دنیا طرفدارانی دارد که عزمشان را جزم کرده اند تا نگذارند این راه بدون راهبر باشد، با شهادت افراد بی‌گناه ملت بیدارتر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟