ویتنام حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد


 ویتنام حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد

اقتصادنیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه ویتنام ضمن تسلیت به دولت و ملت ایران در پی حمله تروریستی در کرمان، آن را قویا محکوم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه در کرمان، فام تو هانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه ویتام این حادثه تروریستی را، قویا، محکوم کرد.
خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که هانگ گفت ویتنام به دولت و ملت ایران و خانواده‌های قربانیان، عمیقا، تسلیت می‌گوید و بر این باور است کسانی که این حمله را به انجام رسانده‌اند باید به درستی مجازات شوند.

خبر مرتبط
پیام تسلیت رئیس جمهور قزاقستان به رئیسی در پی حمله تروریستی کرمان

اقتصادنیوز : رییس‌جمهوری قرقیزستان در پیامی حمله تروریستی در کرمان را به همتای ایرانی خود تسلیت گفت و تروریسم را در تمامی اشکال آن محکوم کرد.

رسانه‌ها روز گذشته، گزارش دادند که گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را برعهده گرفته است.
طبق بیانیه‌ای که این گروه تروریستی در کانال‌های تلگرامی وابسته به خود منتشر کرده، انفجارهای روز گذشته توسط ۲ عامل انتحاری انجام گرفته است.
انفجارهای تروریستی عصر چهارشنبه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و هم‌رزمانش در گلزار شهدای کرمان باعث شهادت بیش از ۸۰ نفر و مجروح‌شدن ۲۸۴ نفر دیگر شده است.
در پی وقوع این انفجارها و شهادت شماری از مردم ایران، کشورهای بسیاری در جهان با ارسال پیام‌هایی، این حملات را محکوم و با خانواده‌های قربانیان و همچنین دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی