سامسونگ تاریخ عرضه سری گلکسی اس24 را اعلام کرد


سامسونگ تاریخ عرضه سری گلکسی اس24 را اعلام کرد

ایتنا - سرانجام بعد از انتشار شایعات مختلف،، سامسونگ امروز به طور رسمی زمان رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس۲۴ را اعلام کرد.


سامسونگ به‌صورت رسمی تاریخ برگزاری رویداد Unpacked آینده خود با محوریت معرفی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس۲۴ را اعلام کرد که برای ۱۷ ژانویه/۲۷ دی برنامه‌ریزی شده است.

یک تیزر منتشرشده جدید از سامسونگ تأیید می‌کند که رویداد بعدی “Galaxy Unpacked” در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. این رویداد ازطریق وب‌سایت سامسونگ و همچنین از طریق صفحه رسمی یوتیوب این شرکت به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

این رویداد در سن خوزه، کالیفرنیا، در ساعت ۱۰ صبح به‌وقت محلی برگزار می‌شود.

سری گلکسی اس ۲۴ شامل سه مدل به نام‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا خواهد بود.

انتظار می‌رود درکنار این دستگاه‌ها، سامسونگ از اولین حلقه هوشمند خود نیز رونمایی کند. این شرکت همچنین پیش‌سفارش گوشی‌های پرچمدار آینده را در وب‌سایت رسمی خود آغاز کرده است.

همانطور که می‌دانیم، سری گلکسی اس ۲۴ امسال با ویژگی‌های خاصی همراه می‌شوند چرا که سامسونگ تایید کرده که نسل جدید سری پرچمدار این برند برای اولین بار از قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی بهره می‌برد تا تجربه کاربری را به طرز محسوسی بهبود دهند.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، سری گلکسی اس ۲۴ از هوش مصنوعی خود، یعنی «گلکسی AI» در مرورگر اینترنت و ساخت ویدیوهای اسلوموشن بهره خواهد برد.

سامسونگ چندی پیش از هوش مصنوعی گلکسی AI رونمایی کرد که قرار است همراه با سری گلکسی اس ۲۴ عرضه شود.

در رابط کاربری گلکسی One UI ۶.۱ هوش مصنوعی در مرورگر می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد؛ برای مثال، هوش مصنوعی گلکسی مطالب مهم در یک صفحه وب را مشخص می‌کند. همچنین این هوش مصنوعی توانایی ترجمه متن و خلاصه‌کردن مقاله‌ها را خواهد داشت. این ویژگی‌ها می‌توانند به بهبود بهره‌وری شما کمک کنند و زمان لازم برای انجام کارها مانند خواندن مقالات و درک آن‌ها را کاهش دهند.

از قابلیت‌های این هوش مصنوعی موبایلی می‌توان به ویژگی Live Translate اشاره کرد که ترجمه همزمان گفته‌های کاربران در حین مکالمه صوتی را برعهده دارد.

طبق شایعات، سامسونگ برای گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی استفاده کرده است تا در این زمینه تفاوتی بین مدل‌های پرو آیفون ۱۵ و پرچمداران این شرکت وجود نداشته نباشد. طرح گرافیکی دعوت‌نامه سامسونگ هم می‌تواند به‌نوعی این موضوع را تأیید کند.

طبق شایعات و رندرها، طراحی سری گلکسی اس ۲۴ تقریباً تفاوتی با نسل قبلی ندارد و تغییرات آن‌ها به بخش فنی و نرم‌افزاری مانند هوش مصنوعی مربوط می‌شود. درحالی‌که شایعات از عرضه گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس با دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس خبر می‌دهند، مدل اولترا احتمالاً در تمام بازارها با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه بازار خواهد شد.

مانند سال‌های گذشته، سامسونگ از همین حالا امکان پیش‌خرید نسل بعدی پرچمدارهایش را برای کاربران فراهم کرده است و اگر یکی از این محصولات را پیش‌خرید کنید، به شما 50 دلار اعتبار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)