رئیس سازمان انرژی اتمی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد


رئیس سازمان انرژی اتمی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد

رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی امروز کرمان گفت: یقیناً این اقدام تروریستی پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت و عاملان و آمران این جنایت بسزای عمل خود خواهند رسید.

رئیس سازمان انرژی اتمی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امشب (چهارشنبه) ۱۳ دی ماه در پیامی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه و مظلوم را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با تأثر و تأسف فراوان امروز در دیار سردار بزرگ ایران زمین، توسط دشمنان خبیث و فرومایه، جمعی از هموطنان بیگناه و عزیزمان به شهادت رسیدند و دعوت حق را در مسیر عطرآگین گلزار شهدای استان کرمان لبیک گفتند. اکنون بر دل‌های ملت بزرگ ایران داغی بزرگ و فراموش‌نشدنی موج می‌زند.

وی افزود: یقیناً این اقدام تروریستی و سفاکانه که از روی بیچارگی و اندیشه رو به زوال جنایتکاران زمانه نشات می‌گیرد؛ پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت و عاملان و آمران این جنایت بسزای عمل خود خواهند رسید.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده محترم شهدا، از درگاه حضرت احدیت برای مجروحان این اقدام جنایتکارانه سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌کنم. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی