اشتباه بزرگ داور باعث باخت نساجی شد


اشتباه بزرگ داور باعث باخت نساجی شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اشتباه بزرگ داوری باعث شد که فولاد به ما گل بزند.

لوکاس آلکاراز بعد از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه بابت برد به تیم فولاد تبریک می‌گویم. در 15 دقیقه اول بازی را متعادل شروع کردیم و اشتباه بزرگ داوری باعث شد که فولاد به ما گل بزند. من متوجه این موضوع نمی‌شوم چون گل کاملاً آفساید بود. بعد از آن لحظه هر اتفاقی که در بازی رخ داد یک مانع سر راه تیم ما قرار داد و یک جور بازی علیه ما برگشت. منظورم این است که دو بازیکن‌مان مصدوم شدند هوشمند و مهجوری و قائد رحمتی هم از بازی اخراج شد.

وی افزود: در حالیکه در جریان بازی سعی می‌کردیم فشار بیاوریم تا گل مساوی را بزنیم تیم ما 9 نفره مجبور شد بازی کند و در این شرایط یعنی داشتن دو مصدوم و اخراج مشکوک بازیکن ما ادامه دادن بازی خیلی سخت بود به آن شکلی که می‌خواستیم. فولاد هم فوتبال خوبی ارائه کرد و سعی کرد در ضد حملات کار کند. البته دوست داشتم این بازی را در شرایط متفاوتی می‌دیدیم و علیه اتفاقات علیه تیم ما رقم نمی‌خورد آن موقع می‌دیدیم که این بازی چگونه ادامه پیدا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: اگر بخواهیم از سمت دیگر موضوع را بررسی کنیم ما از عملکردی که برای برنده شدن باید داشته باشیم فاصله داشتیم. در نهایت دوست داشتم این بازی را بدوم مصدومان و بازیکن اخراجی و بدون یک گل ناعادلانه به پایان می‌رساندیم. چون خیلی خوب می‌شد اگر می‌توانستیم بازی را بدون مسائل جانبی به پایان می‌رساندیم و عملکرد تیم‌مان را تماشا می‌کردیم. وقتی ما 5-6 جلسه تمرینی را با تیم پشت‌سر گذاشتیم 7 بازیکن مصدوم داشتیم اکنون 9 بازیکن مصدوم داریم و این کار را برای ما سخت می‌کند.

اشتباه بزرگ داور باعث باخت نساجی شد

آلکاراز گفت: وقتی تیمی به جز لیگ در مسابقات آسیایی هم شرکت می‌کند باید تاوانش را پرداخت کند. وقتی بازیکنان ماه‌ها در ترکیب اصلی بازی کرده‌اند این مصدومیت‌ها اتفاق می‌افتد. دوست نداریم بهانه بیاوریم. اما ما چندین بازیکن مصدوم داریم. با این همه مصدوم انتخاب 11 بازیکن هم سخت است. اکنون زمان ناامیدی و شکایت نیست باید کار کنیم و بازیکنان مصدوم را برگردانیم تا به حدی برسیم که بردها را شروع کنیم. به هواداران هم پیام می‌دهیم که قول می‌دهیم سخت کار کنیم تا تیم را به شرایط آرمانی برگردانیم و بازی خوب همراه با برد را به آنها تقدیم کنیم و با سخت‌کوشی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا