واکنش ولایتی به حادثه تروریستی کرمان


واکنش ولایتی به حادثه تروریستی کرمان

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی در واکنش به حادثه کرمان نوشت: ملت ایران با اینگونه اقدامات ذلیلانه از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

واکنش ولایتی به حادثه تروریستی کرمان

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی وقوع حادثه تأسف‌بار و تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز شد را محکوم و این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام ددمنشانه و تروریستی امروز در کرمان و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌دفاع کشورمان بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

دشمنان ایران اسلامی با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌بار با اقدام تروریستی و در مراسم سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن و مجروح کردن مردم ‌ بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و کینه و عداوت دیرینه خویش را با ملت بزرگ ایران نشان دادند.

ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

در این میان لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نموده و زمینه‌های بروز اینگونه تحرکات شیطانی را در نطفه از میان بردارند و پاسخ قاطعانه را اجرا نمایند.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحناله الفداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ولایت‌مدار ایران و به ویژه مردم شریف کرمان و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»