پیام عمار حکیم به مناسبت سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم


پیام عمار حکیم به مناسبت سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم

سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم بار دیگر ترور سرلشکر شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را محکوم کرد.

پیام عمار حکیم به مناسبت سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم

به گزارش راهبرد معاصر. سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم بار دیگر ترور سرلشکر شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را محکوم کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم، نوشت: با تأثری آمیخته به افتخار چهارمین سالروز شهادت سرداران پیروزی بر تروریسم را گرامی می‌داریم.

حکیم در این پیام ضمن محکومیت مجدد ترور سرلشکر شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، تاکید کرد که این شهدا نمایانگر ارزش‌های ملی و عقیدتی و قهرمانانه در دل‌های ملت‌ها و جوامعشان هستند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه این پیام آورده است: واژه‌ها از توصیف حجم فداکاری شهید که باارزش‌ترین دارایی خود را در راه دین و ناموس و سرزمین و میهن ارزانی داشته ناتوان هستند.

حکیم در پایان این پیام تاکید کرده است که وفاداری به اصول و ارزش‌های آنان یادآوری فداکاری و سلحشوری آنان و زنده نگه‌داشتن یادشان و گرامیداشت مسیرشان و پایبندی به اصولشان را لازم می‌سازد.

سردار سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و هشت تن دیگر، بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید به دستور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپاد‌های ارتش این کشور به شهادت رسیدند./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان