چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و المهندس در بغداد + فیلم


چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و المهندس در بغداد + فیلم

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حضور مردم در فرودگاه بین المللی بغداد برگزار شد.

«فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد الشعبی عراق از بنای یادبود فرماندهان پیروزی در محل شهادت آن‌ها رونمایی کرد.

وی در سخنانی، گفت: رهبران پیروزی با شهادت جاودانه شدند. آن‌ها منبع شجاعت، نوع دوستی و دلاوری بودند. آتش ترور شهید المهندس همواره در دل‌های مجاهدان باقی است و تا ابد خاموش نمی‌شود. او تمام عمر خود را در جهاد سپری کرد.

الفیاض اضافه کرد: شهید ابومهدی المهندس الگوی تکرار نشدنی از اخلاص و صداقت است. او سربازی بود که فرمانده تعیین می‌کرد و به مناصب اهمیت نمی‌داد. شهید سلیمانی به برکت زحمات فراوانش غزه را ثابت قدم کرد و روحش در آن‌جا در روح رزمندگان جاری است.

در این مراسم «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر پیشین عراق به همراه ژنرال «علی الحمدانی» فرمانده عملیات فرات مرکزی بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس حاضر شدند.

همچنین در سالروز شهادت رهبران پیروزی دولت عراق تصویب کرد خیابان منتهی به فرودگاه بین‌المللی بغداد به نام شهید ابومهدی المهندس نام‌گذاری شود. شرکت کنندگان در این مراسم با برگزاری تجمع اعتراضی در خیابان شهید ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد، این جنایت آمریکا را محکوم کردند.


حجم ویدیو: 2.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان