حیف بازوبند کاپیتانی تیم ملی که این بازیکن بست!


حیف بازوبند کاپیتانی تیم ملی که این بازیکن بست!

اینکه آزمون در بازی‌های اخیر تیم ملی در فیفا دی و حتی تورنمنت کافا زوج طارمی در خط حمله تیم ملی بوده نشان می‌دهد که قلعه‌نویی از حضور او در جام ملت‌ها اطمینان داشته است.

ماه‌ها بود که صحبت از این می‌شد سردار آزمون قرار نیست تیم ملی را در جام ملتها همراهی کند، چراکه باشگاه رم با این مساله مخالف است و این مورد را در قرارداد او آورده است. در این مدت هم خود آزمون سکوت کرد و هم قلعه‌نویی بارها تاکید داشت مسائل مربوط به لژیونرها را الهویی پیگیری می‌کند و فکر نمی‌کند موضوع آزمون نیز صحت داشته باشد. اما با نزدیکی به جام ملت‌ها مشخص شد که غیبت آزمون در جام ملت‌ها خیلی جدی است که البته در نهایت قرار شد آزمون به اردوی تیم ملی اضافه شود.

اینکه آزمون چنین توافقی با رم داشته خودش جای سوال دارد و اگر واقعا این موضوع حقیقت دارد چرا تا الان قلعه‌نویی مطلع نشده است؟ اینکه آزمون در بازی‌های اخیر تیم ملی در فیفا دی و حتی تورنمنت کافا زوج طارمی در خط حمله تیم ملی بوده نشان می‌دهد که قلعه‌نویی از حضور او در جام ملت‌ها اطمینان داشته، در غیر این صورت حداقل نفرات دیگری را برای تورنمنت پیش‌رو آماده جانشینی سردار می‌کرد. جالب اینکه آزمون در دیدار اخیر تیم ملی برابر ازبکستان حتی بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست اما اینکه چنین بازیکنی که ادعای حرفه‌ای بودن دارد به رم این اطمینان را می‌دهد که به تورنمنت مهمی مثل جام ملت‌های آسیا نمی‌رود اصلا قابل قبول نیست و در تمام دنیا ترجیح دادن باشگاه به تیم ملی توسط بازیکنان به شدت نکوهش می‌شود.

در این شرایط باید گفت اگر غیبت آزمون در قطر حقیقت داشته باشد حیف بازوبند تیم ملی که به دست چنین بازیکنی بسته شده و او به هیچ عنوان استحقاق آن را ندارد.

حیف بازوبند کاپیتانی تیم ملی که این بازیکن بست!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی