سریال مرداب چندشنبه ها پخش می شود؟


سریال مرداب چندشنبه ها پخش می شود؟

با اتمام سریال قهوه ترک، سریال مرداب (the marsh) به کارگردانی برزو نیک نژاد (کارگردان فیلم های ساخت ایران 2 و آفتاب پرست) جایگزین آن شد.

با اتمام سریال قهوه ترک ، سریال مرداب (the marsh) به کارگردانی برزو نیک نژاد (کارگردان فیلم های ساخت ایران 2 و آفتاب پرست) جایگزین آن شد. در این نوشته قصد داریم به معرفی سریال مرداب بپردازیم و همه اطلاعاتی که از آن موجود است را با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید بدانید سریال مرداب چند قسمت است، کدام بازیگران در آن حضور دارند، داستان از چه قرار است و چندشنبه ها منتشر می شود با مگ تک همراه باشید.

سریال مرداب چند قسمت است؟

اولین قسمت از سریال مرداب در تاریخ 12 مهر 1402 منتشر شد. این سریال بین 12 تا 15 قسمتدارد. تعداد قسمت های یک سریال بعد از پخش قسمت های ابتدایی و در مرحله تدوین نهایی می تواند به دلایل مختلفی کم و یا زیاد شود، به همین دلیل تعداد دقیق قسمت ها به صورت حدودی اعلام می شود.

سریال مرداب چندشنبه ها پخش می شود؟

سریال مرداب چندشنبه ها میاد؟

همان طور که گفتیم سریال مرداب جایگزین سریال قهوه ترک شده است و هر هفته یک قسمت از سریال مرداب از پلتفرم فیلم نت پخش می شود. قسمت های جدید هر هفته چهارشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی فیلم نت قابل مشاهده است.

اسامی بازیگران سریال مرداب

در سریال مرداب بازیگرانی همچون پانته آ پناهی ها، شهرام حقیقت دوست، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، الیکا ناصری، امیر جعفری، مهدی هاشمی، مجتبی پیرزاده،الهام اخوان، یسنا میرطهماسب، محمود نظرعلیان، صفر محمدی و مجید پتکی حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن