فیلم وحشتناک از لحظه ربودن کودک 9 ساله از جلوی در خانه شان در زاهدان / پلیس وارد عمل شد


فیلم وحشتناک از لحظه ربودن کودک 9 ساله از جلوی در خانه شان در زاهدان / پلیس وارد عمل شد

رکنا: در عملیات ضربتی پلیس گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از 2 ساعت رها شد.

به گزارش رکنا ؛ سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ شهرستان میرجاوه مبنی بر آدم ربایی فردی ۹ ساله توسط افراد ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه در دست اقدام قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی میرجاوه بلافاصله در محل صحنه جرم حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری، فردی ۹ ساله را در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان میرجاوه شناسایی نمایند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد نمایند.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر عامل اصلی این آدم ربایی با انگیزه اختلافات قبلی، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


فیلم وحشتناک از لحظه ربودن کودک 9 ساله از جلوی در خانه شان در زاهدان / پلیس وارد عمل شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان