دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص


دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص

دوج برای تنها ۴۰ نفر شامل سلبریتی‌ها و خریداران قدیمی محصولات SRT، نسخهٔ ویژه‌ای از چلنجر دیمن ۱۷۰ را با ترکیب رنگ منحصربه‌فرد در نظر گرفته است. به‌جز تعداد اندکی از مشتریان دوج که در ژوئن گذشته ایمیلی محرمانه برای آن‌ها ارسال شد، هیچ‌کس از ساخت...

دوج برای تنها ۴۰ نفر شامل سلبریتی‌ها و خریداران قدیمی محصولات SRT، نسخهٔ ویژه‌ای از چلنجر دیمن ۱۷۰ را با ترکیب رنگ منحصربه‌فرد در نظر گرفته است.

به‌جز تعداد اندکی از مشتریان دوج که در ژوئن گذشته ایمیلی محرمانه برای آن‌ها ارسال شد، هیچ‌کس از ساخت نسخهٔ بسیار ویژه و تولید محدودی از چلنجر دیمن ۱۷۰ باخبر نبوده است. این نسخه جیل‌بریک نام داشته و خریداران خاص می‌توانستند آن را با هر ترکیب رنگ بیرونی و داخلی و انواع تریم‌ها و نشان‌های خاص سفارش دهند. ایمیل دعوت‌نامهٔ برای خرید این نسخه فقط برای ۴۰ نفر از خریداران دیمن ۱۷۰ ارسال شده و همهٔ آن‌ها از پیشنهاد دوج استقبال کرده‌اند. کسانی نامشان در این لیست چهل‌نفره بوده که یا سلبریتی هستند و یا خریدار چندین محصول SRT دوج بوده‌اند. گفته می‌شود این لیست توسط رئیس دوج «تیم کونیسکیس» تهیه شده و شامل ۲۰ سلبریتی و ۲۰ خریدار باسابقهٔ SRT بوده است.

دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص

هیچ دو نمونهٔ دیمن ۱۷۰ جیل‌بریک باهم یکسان نبوده و هرکدام از ۴۰ دستگاه رنگ خاص خود را دارند. قیمت این نسخه هم ۳۰ هزار دلار از قیمت پایهٔ ۹۶,۶۶۶ دلاری دیمن ۱۷۰ معمولی بیشتر است که قیمت نهایی را به ۱۳۱,۹۶۱ دلار می‌رساند. دوج لیست رنگ‌های این نسخهٔ ویژه را اعلام نکرده و خریداران هم از اعلام رنگ خودروی خود خودداری کرده‌اند. بااین‌حال، یکی از کسانی که دعوت‌نامهٔ جیل‌بریک را دریافت کرده می‌گوید رنگ‌های این نسخه از چلنجر ۱۹۷۰ گرفته شده‌اند.

دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص

شیوهٔ انتخاب رنگ به این صورت بوده که هر خریدار سه رنگ موردنظر خود را مشخص کرده و به ترتیب اولویت‌بندی می‌کند. اگر اولین انتخاب او قبلاً توسط خریدار دیگری انتخاب شده باشد، باید سراغ رنگ دوم و سوم برود. به همین دلیل، زمان پاسخ به ایمیل بسیار مهم بوده است زیرا شخص برای انتخاب رنگ در اولویت قرار می‌گرفت. بااین‌حال، به گفتهٔ یکی از دعوت‌شدگان، برای داخل این نسخه هیچ ترکیب رنگ یا تریم خاصی که قبلاً در نسخهٔ معمولی دیمن ۱۷۰ ندیده باشیم ارائه نشده است اما احتمالاً یک پلاک حاوی شمارهٔ ساخت خودرو به داخل کابین اضافه شده باشد.

دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص

دوج مشابه این برنامه را در سال ۲۰۱۷ برای وایپر هم ارائه کرد. این برنامه که با نام «۱ از ۱» شناخته می‌شد، امکان انتخاب یکی از ۵۰ میلیون ترکیب رنگ ممکن را برای خریداران خاص وایپر فراهم می‌کرد. همچنین دوج برای رنگ‌آمیزی‌های سفارشی دیمن ۱۷۰ جیل‌بریک سراغ همان شرکت Prefix Corporation رفته که این کار را برای وایپر انجام داده بود. پس از ساخت خودرو در کارخانهٔ دوج در انتاریو، دیمن ۱۷۰ با تمام سفارشات خریدار به پرفیکس فرستاده می‌شود و در آنجا رنگ‌های ویژه با دست روی خودرو اسپری می‌شود تا رنگ منحصربه‌فرد و بی‌نقصی ایجاد شود.

دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص

پس از افشای خبر ساخت این نسخهٔ ویژه، خیلی از کسانی که دعوت‌نامه دریافت نکردند از دوج در این رابطه سؤال کرده و شرکت این‌گونه پاسخ داده است:

تعداد بسیار کمی از افراد منتخب برای شرکت در برنامهٔ رنگ منحصربه‌فرد جیل‌بریک ۱۷۰ دعوت شدند. این برنامه رنگ‌آمیزی منحصربه‌فردی را به دیمن ۱۷۰ رکوردشکن اضافه می‌کند. این نسخه فقط برای تعداد کمی از کسانی که برای آخرین دورهٔ ماسل کارهای دوج اهمیت زیادی داشتند در نظر گرفته شد. ما از ابراز علاقه و تمایل شما سپاسگزاریم اما نمی‌توانیم درخواست شما را برآورده کنیم.

البته هرچند امکان خرید دیمن ۱۷۰ جیل‌بریک وجود ندارد اما احتمالاً طمع برخی خریداران به فروش خودرو با قیمتی بسیار بیشتر باعث می‌شود بتوانیم به‌زودی این نسخهٔ ویژه را در حراجی‌ها ببینیم.

دوج دیمن 170 جیل‌بریک، نسخه ویژه محرمانه‌ برای 40 خریدار خاص

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم