بروزرسانی هیجان‌انگیز گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ


بروزرسانی هیجان‌انگیز گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ

زومیت نوشت: سامسونگ یکی از گوشی‌های اقتصادی خود را به جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید مجهز کرد.

بر اساس گفته‌ی سم‌موبایل، انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی M13 5G شروع شده است. غول کره‌ای در هفته‌های اخیر به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را برای انواع گوشی پرچمدار و گوشی‌ میان‌ رده در دسترس قرار داد و حالا می‌خواهد به مدل‌های مختلف گوشی اقتصادی توجه کند.

گلکسی M13 5G فعلاً به‌روزرسانی ۱٫۶۵ گیگابایتی وان یو آی ۶ را که به پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) مجهز شده، در هند دریافت کرده است. در گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴، باید به تنظیمات و سپس بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ، گلکسی M13 5G را با اندروید ۱۲ عرضه کرد و این گوشی سال گذشته به One UI 5.1 (مبتنی‌بر اندروید ۱۳) مجهز شد. اندروید ۱۴ دومین آپدیت نرم‌افزاری بزرگ گلکسی M13 است.

بروزرسانی هیجان‌انگیز گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ

وان یو آی ۶ بر اساس اندروید ۱۴ توسعه داده شده است و تغییراتی مثل طرح‌بندی جدید پنل، فونت پیش‌فرض جدید و استایل جدید ایموجی‌ها را به گلکسی M13 می‌آورد.

سامسونگ همچنین تغییراتی در بخش ویجت اعمال و تمام برنامه‌های پیش‌فرض را به‌روزرسانی کرده و به این ترتیب، ویرایشگر عکس اکنون گزینه‌های سرراست‌تری دارد و ویرایشگر ویدیوی داخلی به Studio تغییر نام داده است.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855909

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن