بازداشت مرد جوانی که دزدان را برای سرقت تشویق می کرد + جزییات


بازداشت مرد جوانی که دزدان را برای سرقت تشویق می کرد + جزییات

حوادث رکنا: سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مالخر اموال مسروقه و اعتراف متهم به 20 فقره مالخری خبر داد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت لوازم موتورسیکلت در محدوده " گاندی" تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 103 این پلیس قرار گرفت و ماموران موفق به دستگیری سارق شدند و با دستگیری این سارق دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری 103 گاندی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در نهایت در روز گذشته هویت متهم پرونده را که از مالخران سابقه دار بود شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 20 فقره مالخری قطعات مسروقه در محدوده خیابان " تهران "اعتراف کرد.سرهنگ حسنوند در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری 103 گاندی قرار گرفت.


بازداشت مرد جوانی که دزدان را برای سرقت تشویق می کرد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی