عذرخواهی رسمی سخنگوی پایداری از نوبخت درباره اتهامات به همسرش


عذرخواهی رسمی سخنگوی پایداری از نوبخت درباره اتهامات به همسرش

سخنگوی جبهه پایداری نسبت به اتهامات بی اساس وارده به محمد باقر نوبخت رسما عذرخواهی کرد.

مجید متقی فر سخنگوی آن جبهه، در خصوص مصاحبه خود با باشگاه خبرنگاران جوان و اتهاماتی که به محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه وارد ساخت رسما عذر خواهی و توضیحاتی ارائه نمود.

متقی فر در بخشی از توضیحات خود اذعان کرد:

«در مصاحبه اخیر اینجانب اسامی ذکر شد از جمله همسر آقای نوبخت که با توجه به اینکه مورد ذکر شده صحت نداشت همین جا بر خود لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مصاحبه به نحوی در حق آن‌ها جفایی صورت گرفته عذرخواهی کنم.»

در این نامه عذرخواهی آمده است؛

باسمه تعالی

همانگونه که مستحضرید کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار دارد؛ انتخاباتی که با حضور گسترده ملت ایران می‌تواند بسیاری از توطئه های منطقه‌ای و جهانی علیه ایران اسلامی را خنثی و رتبه سیاسی ما را چندین پله افزایش دهد.

در مصاحبه اخیر اینجانب اسامی ذکر شد از جمله همسر آقای نوبخت که با توجه به اینکه مورد ذکر شده صحت نداشت همین جا بر خود لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مصاحبه به نحوی در حق آن‌ها جفایی صورت گرفته و همچنین از دبیرکل محترم جبهه پایداری که از این مصاحبه دلگیر شده‌اند عذرخواهی کنم.

شایان ذکر است که طبق قرار ما با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر این بود که پس از بازبینی این جانب در یک فرصت مناسب اجازه نشر داشته باشد. ولی متأسفانه آن خبرنگار بر خلاف قرار قبلی همان مصاحبه‌ی خام و بازبینی نشده را منتشر کرده و این اتفاق ناشایست صورت گرفت و سپس به خاطر اعتراض ما از سایت خود برداشتند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

مجید متقی‌فر

عذرخواهی رسمی سخنگوی پایداری از نوبخت درباره اتهامات به همسرش

عذرخواهی رسمی سخنگوی پایداری از نوبخت درباره اتهامات به همسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم