سامسونگ برای پیش‌فروش S24 چه برنامه‌ای دارد؟


سامسونگ برای پیش‌فروش S24 چه برنامه‌ای دارد؟

زومیت نوشت: گزارشی جدید برنامه‌ی پیش‌فروش سامسونگ برای سری گلکسی S24 را فاش می‌کند.

احتمالاً سامسونگ تا دو هفته‌ی دیگر سری گلکسی S24 را رونمایی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات، مشخصات و تصاویر زیادی از پرچمداران ۲۰۲۴ سامسونگ فاش شده است. جدیدترین افشاگری‌ها به طرح سامسونگ برای پیش‌فروش سری گلکسی S24 اشاره می‌کنند.

براساس گزارشی از منابع کره‌ای، با پیش‌خرید گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس یا گلکسی S24 اولترا، سامسونگ کانفیگی با دو برابر فضای ذخیره‌سازی بیشتر بدون هزینه‌ی اضافی به مشتریان تحویل می‌دهد.

سامسونگ برای پیش‌فروش S24 چه برنامه‌ای دارد؟

به‌عنوان مثال، اگر کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی S24 را پیش‌خرید کنید، کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی گوشی را بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای دریافت خواهید کرد. سامسونگ قبلاً این پیشنهاد را برای گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S22 نیز ارائه کرده بود

گفته می‌شود سامسونگ به خریداران گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24، گلکسی بادز FE و مدلی از گلکسی واچ را با تخفیفات ویژه‌ای پیشنهاد خواهد کرد. هنوز میزان تخفیف یا مدل ساعت هوشمند سامسونگ در این پیشنهاد مشخص نشده است.

گلکسی S24 احتمالاً در کانفیگ‌ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و گلکسی S24 پلاس در کانفیگ‌ ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهند شد. گلکسی S24 اولترا در کانفیگ ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایتی در دسترس خواهد بود، اما احتمالا نسخه‌ی یک ترابایتی به صورت انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ عرضه خواهد شد.

هنوز از قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 جزئیاتی در دست نیست اما بعید است سامسونگ تغییرات زیادی در قیمت گوشی‌ نسبت به نسل قبلی اعمال کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855480

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توقیف پیکان میلیاردی در یزد + علت توقیف