دلارهای واردات خودرو سر از چای دبش درآورد


دلارهای واردات خودرو سر از چای دبش درآورد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات دولت عنوان کرد: برای لایحه واردات خودرو که لایحه خود شما بود و قانون هم شد، کاری نکردید و دلارها سر از چای دبش درآورد و مقصرین و عوامل هم به مردم معرفی نشدند و ماشین‌های بی‌کیفیت آرزوی مردم ایران شد.

محمد وحیدی ، نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق میان دستور خود ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز ماد و هفته گرامیداشت مقام زن و همچنین تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نوی میلادی به هم‌وطنان مسیحی، صحبت‌های خود را با محکومیت جنایت و بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی در کودک‌کشی و کشتار زنان لکه ننگین بر دامان استکبار و آمریکا شده است، آغاز کرد و گفت: شهادت سردار سید رضی موسوی در سالگرد تداوم راه شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، نمونه بارزی از جهاد در دفاع از مظلومین عالم است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس در ادامه خطاب به رئیس جمهور ضمن درخواست در تسریع سفر وی به استان خراسان شمالی عنوان کرد: اجرای مصوبات سفر شما در خراسان شمالی مهم‌ترین مطالبه مردم استان است و اجرایی شدن آن مشکلات آب شرب مناطق مختلف را رفع خواهد کرد. انتقال آب‌های پایدار مرزی به پلنگ‌دره و بجنورد، مجتمع آب‌رسانی شیرین‌دره و کهنه‌جلگه و روستاهای دارای تنش و مجتمع آبرسانی راز و جرگلان و غلامان و قره‌میدان برای سملقان، مشکلات آنان را رفع می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی هم از زبان خانواده‌های قربانیان حوادث رانندگی گفت: حل مشکلات راه‌های شریانی بجنورد به گلستان، میامی به بجنورد، بجنورد به شیرین‌دره تا مرز پرسه‌سو در غلامان و جرگلان به استان گلستان و درمان زخم راه کهنه‌جلگه در بخش شیرین‌سو جز با حضور شما و تامین اعتبار در این مسیر حل نخواهد شد.

این نماینده مجلس خطاب به هیات دولت هم عنوان کرد: صادقانه به مردم توضیح دهید میزان افزایش حقوق کارکنان لشکری و کشوری، بازنشستگان مظلوم و همسان‌سازی حقوق آن‌ها و پرداخت پاداش بازنشستگان بر چه منطقی استوار است؟ وقتی تورم و میزان افزایش مالیات‌ها برای همه اقشار و کسبه خرد کمرشکن شده است، حضور هیجانی و غیررمنطقی بعضاً دستگاه‌های نظارتی هم موجب سوهان روح مردم شده است. آیا این اتفاقات فضای کسب و کار مردم را براساس یک رفتار عامدانه از مسیر خارج نخواهد کرد؟

وجیدی در ادامه و در خطاب به رئیس سازمان اداری استخدامی عنوان کرد: نظام پرداخت در خدمات کشوری و لشکری این سازمان با وجود حجم نیروهای بلاتکلیف شرکتی و قراردادی که یک بن‌بست بزرگ در فضای اداری کشور اتفاق افتاده است و علی‌رغم دستور ریاست جمهور و وعده‌های ایشان اقدامی صورت نگرفته، همه را ناراضی و ناامید خواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شما در بانک مرکزی مسئول کنترل منابع و مصارف کشور هستید؛ چرا بانک‌های استان خراسان شمالی -که جزو فقیرترین استان‌های کشور است- را قفل کردید؟ ما چه منابعی داریم که باید پاسخگوی مصارف تکلیفی شما باشیم و مردم با پول خودشان هم نتوانند تسهیلات دریافت کنند و مدیران هم پاسخگو نباشند؟!

وحیدی خطاب به هیات دولت هم عنوان کرد: برای لایحه واردات خودرو که لایحه خود شما بود و قانون هم شد، کاری نکردید و دلارها سر از چای دبش درآورد و مقصرین و عوامل هم به مردم معرفی نشدند و ماشین‌های بی‌کیفیت آرزوی مردم ایران شد.

دلارهای واردات خودرو سر از چای دبش درآورد

نماینده مردم بجنورد ضمن خطاب قرار دادن وزیر ارتباطات گفت: وقتی در دو شهرستان حوزه انتخابیه بنده بیمارستان نداریم، وضع اشتغال اسف‌بار و برخی راه‌های روستایی هم غیرقابل تردد است، شما برای محدود کردن فضای اینترنت قیمت آن را گران می‌کنید و کیفیت را پایین‌تر می‌آورید و حتی حاضر نیستید بعد از دو سال یک سفر به استان محروم و مرزی خراسان شمالی داشته باشید چگونه می‌خواهید پاسخگو باشید؟

وی د پایان بار دیگر در خطاب به رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: این سازمان مهم‌ترین سازمان حل مشکلات معلمان خرید خدمات، نهضت‌یار، پیش‌دبستانی‌ها و برون‌سپارها است، اما حتی کسی در آن سازمان نمی‌تواند یک حرکت مثبتی از خود نشان دهد تا بخشی از این دردها و آلام آنان کاهش پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان