پایگاه عین الاسد بار دیگر مورد حمله قرار گرفت


پایگاه عین الاسد بار دیگر مورد حمله قرار گرفت

منابع عراقی از حمله پهپادی جدید به محل استقرار نیرو‌های آمریکایی در پایگاه عین الاسد خبر دادند.

پایگاه عین الاسد بار دیگر مورد حمله قرار گرفت

به گزارش راهبرد معاصر، یک منبع ارتش عراق به رویترز گفت که سامانه‌های پدافند هوایی روز دوشنبه یک پهپاد مسلح را بر فراز پایگاه عین الاسد که محل حضور نیرو‌های آمریکایی در غرب عراق است، سرنگون کردند.

این منبع افزود که این حمله تلفات جانی یا خسارتی در پی نداشت و این دومین حمله طی چند ساعت پس از سرنگونی یک پهپاد بر فراز فرودگاه اربیل در شمال عراق بود که نیرو‌های آمریکایی و دیگر نیروهای بین المللی در آن مستقر هستند.

از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه در ۷ اکتبر، پایگاه عین الاسد مورد حملات پیاپی با پهپاد و موشک قرار گرفته است. بر اساس آنچه ارتش عراق اعلام کرد، هفته گذشته یک پایگاه نظامی نیرو‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل در اقلیم کردستان عراق مورد حمله یک پهپاد قرار گرفت که باعث مجروح شدن چند نیروی آمریکایی و اختلال در کار فرودگاه شد.

آمریکا در طول تجاوزات مداوم خود به غزه از اشغالگران صهیونیستی حمایت نظامی و پوشش سیاسی می‌دهد.در همین راستا مقاومت اسلامی در عراق نیز اعلام کرد در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنان پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را هدف قرار می‌دهد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی