ایده‌آل‌ترین گزینه خارجی برای تیم ملی والیبال ایران


ایده‌آل‌ترین گزینه خارجی برای تیم ملی والیبال ایران

آنجلو لورنزتی گزینه خارجی ایده آلی برای تیم ملی والیبال ایران است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، آنجلو لورنزتی سرمربی ایتالیایی باشگاه پروجا ایتالیا که این تیم را قهرمان باشگاه‌های جهان کرد و فصل قبل نیز با تیم ترنتینو را قهرمان سوپر لیگای ایتالیا شد، می‌تواند بهترین گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران باشد.

لورنزتی شصت ساله که در زمینه باشگاهی به تمامی قهرمانی های ممکن در لیگ و اروپا دست پیدا کرده است می‌تواند بهترین فرد برای هدایت تیم ملی والیبال ایران باشد، خیلی ها در مخالفت با او عدم تجربه در زمینه ملی را مطرح می‌کنند، اما این دلیل خوبی برای مخالفت کردن نیست.

لورنزتی در دهه نود میلادی و همچنین در سال ۲۰۰۴ سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان ایتالیا بوده و در این بخش نیز تجربه بالایی دارد و شاید زمانی که او مربی تیم کشورش بود خیلی از مربیان فعلی هنوز کار خود را آغاز نکرده بودند.

در جلسه کمیته فنی و اعضای شورای مشورتی نیز چندین نفر از او به عنوان بهترین گزینه نام برده‌اند و باید دید در جلسه فردا کدام گزینه به عنوان اولویت اول فدراسیون اعلام خواهد شد.

سعید معروف، آنجلو لورنزتی، ویتالی هاینن و روبرتو پیاتزا گزینه های هدایت تیم ملی والیبال هستند و از بین نامزدهای خارجی تنها لورنزتی در حال حاضر هدایت هیچ کشوری را بر عهده ندارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / جواد خیابانی در تلویزیون باکو با گزارش آذری فوتبال ! + عکس زن زیبای آقای گزارشگر...