عقب نشینی 5 گردان ارتش رژیم صهیونیستی از غزه


عقب نشینی 5 گردان ارتش رژیم صهیونیستی از غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در راستای اجرای سیاست عقب‌نشینی تدریجی از نوار غزه، ۵ گردان دیگر خود را از منطقه خارج می‌کند.

عقب نشینی 5 گردان ارتش رژیم صهیونیستی از غزه

به گزارش راهبرد معاصر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم تصمیم گرفته بر اساس ارزیابی‌های میدانی از اوضاع غزه ۵ گردان مبارزاتی دیگر را از عملیات زمینی در نوار غزه کنار بگذارد.

بر اساس این گزارش، تصمیم مذکور شامل گردان‌های ذخیره ۱۴ و ۵۵۱ به علاوه ۳ گردان آموزشی دیگر است.

روزنامه «تایمز آو اسرائیل» نیز با اشاره به این خبر اعلام کرد که گردان‌های مذکور پس از بازگشت از غزه در روند بهبود اوضاع اقتصادی سرزمین‌های اشغالی به کارگیری خواهند شد.

پایگاه خبری والا نیز به این موضوع اشاره و تاکید کرد که بر اساس روند تحولات غزه انتظار می‌رود عقب‌نشینی این نیروها طی هفته آینده انجام شود.

رژیم صهیونیستی در ۲۱ دسامبر نیز مبارزان تیپ ویژه گولانی در ارتش رژیم صهیونیستی را بعلاوه دو گردان دیگر از نوار غزه خارج کرد. منابع خبری صهیونیستی عقب‌نشینی این نیروها را برای استراحت بعد از شکست‌های سنگین در میدان مبارزه اعلام کردند.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی که بسیاری از تحلیلگران و رسانه‌ها از جمله رسانه‌های داخلی این رژیم نسبت به آن تشکیک می‌کنند، از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۵۰۶ نظامی صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند که ۱۷۲ نفر از آنها از زمان آغاز جنگ زمینی در ۲۷ اکتبر به هلاکت رسیده‌اند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!