فوری/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه


فوری/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه

اقتصادنیوز: منابع خبری یکشنبه شب از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پایگاه نظامیان آمریکایی در الشدادی واقع در جنوب حسکه در شمال شرق سوریه هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

گزارشی درباره خسارات احتمالی این حمله موشکی تاکنون منتشر نشده است.

خبر مرتبط
حمله آتشین مقاومت به پایگاه های آمریکا در سوریه

اقتصادنیوز : پایگاه‌های آمریکا امروز یکشنبه در سوریه زیر آتش مقاومت عراق قرار گرفت.

۱۰ دی ۱۴۰۲

ساعاتی پیش نیز پایگاه "حریر" نظامیان آمریکایی واقع در استان اربیل عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته بود.

در همین رابطه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد در ادامه مقاومت ما برابر نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه حریر آمریکا در اربیل را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

خبر مرتبط
ارسال تجهیزات ویژه نظامی آمریکا به سوریه

اقتصادنیوز : منابع خبری اعلام کردند، ارتش آمریکا در حال اعزام کارشناسان نظامی و ارسال تجهیزات ویژه از عراق به پایگاه‌های خود در شرق سوریه است.

۱۰ دی ۱۴۰۲

مقاومت اسلامی عراق از بامداد امروز (یکشنبه) تا بدین لحظه پایگاه‌های حریر در اربیل، «الرمیلان» در شرق سوریه، پایگاه مستقر در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه، پایگاه میدان نفتی «العمر» در دیرالزور و همچنین پایگاه «خراب الجیر» در منطقه «الیعربیه» واقع در استان حسکه سوریه را هدف حملات خود قرار داده است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل آویو که تاکنون موجب شهادت بیش از ۲۲ هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند، شده هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از ۱۰۰ باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا