دو مدافع سپاهان از تیم ملی خط خوردند


دو مدافع سپاهان از تیم ملی خط خوردند

در حالی که شش بازیکن سپاهان در لیست جدید تیم ملی جای گرفتند، اما دو مدافع طلایی‌پوشان در لیست مسافران دوحه جایی ندارند.

دو مدافع سپاهان از تیم ملی خط خوردند

به گزارش راهبرد معاصر؛ تا 12 روز دیگر هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در کشور قطر آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه C این رقابت‌ها با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است.

امروز (یکشنبه) دهم دی ماه لیست اولیه تیم ملی با حضور 27 بازیکن اعلام شد، اما قرار است از روز سه‌شنبه دوازدهم دی ماه اردوی تیم ملی با مشخص شدن لیست اصلی برگزار شود. تا شروع جام ملت‌ها دو بازی تدارکاتی هم در تقویم ملی‌پوشان گنجانده شده است.

از میان تیم‌های لیگ برتری سپاهان با شش بازیکن دارای بیشترین نماینده است. با این حال محمد دانشگر و محمد قربانی که در خط دفاع سپاهان جزو ارکان این تیم محسوب می‌شوند و سابقه دعوت به تیم ملی در دوران قلعه‌نویی را دارند، در این لیست جایی ندارند.

به نظر می‌رسد مدافعان دعوت‌شده نتوانستند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنند. این در حالی است که سامان فلاح مدافع گل‌گهر با وجود مصدومیت‌های زیاد در نیم‌فصل اول با چراغ سبز کادر فنی روبه‌رو شده است.

در حال حاضر احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، سیدمجید حسینی، سامان فلاح، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی و روزبه چشمی در لیست مدافعان تیم ملی جای دارند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!