فروشگاه عجیب و غریب هواوی در چین/ عکس


زومیت: بزرگ‌ترین فروشگاه هواوی در چین با معماری چشم‌نواز و ویژگی‌های مدرن افتتاح شد.

هواوی بزرگ‌ترین و هنری‌ترین فروشگاه خود در شانگهای را با مساحت بیش از ۱٬۸۰۰ مترمربع افتتاح کرد. این فروشگاه به‌دلیل معماری الهام‌گرفته از طبیعت منحصربه‌فرد بوده و از نمای بیرونی ۱۶ متری شبیه برگ، که از بتن با مقاومت بالا ساخته شده، بهره می‌برد. از این مصالح در موزه‌ی لوور ابوظبی نیز استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

CNMO می‌نویسد فضای داخلی فروشگاه با ستون‌های استوانه‌ای، زوایای خاص و طراحی مینیمالیستی حس بودن در طبیعت را به مشتریان القا می‌کند. هواوی می‌گوید هدف از طراحی این فروشگاه ایجاد فضایی برای غوطه‌ور شدن کاربران در برند و فناوری هواوی است.

بزرگ‌ترین فروشگاه هواوی از بخش‌های مختلفی مانند ورزش و سلامت، خانه‌ی‌ هوشمند، سرگرمی و خودرو هوشمند تشکیل می‌شود. همچنین جدیدترین محصولات مانند گوشی هواوی از سری نوا ۱۲، در آن نمایش داده می‌شوند.

فروشگاه عجیب و غریب هواوی در چین/ عکس

جدیدترین فروشگاه هواوی از سیستم ناوبری هوشمند بهره می‌برد که شرایط محیطی را به‌صورت لحظه‌ای نمایش می‌دهد و به مشتریان در پیدا کردن محصول مورد نظرشان در فروشگاه کمک می‌کند.

فروشگاه عجیب و غریب هواوی در چین/ عکس

فروشگاه جدید هواوی بخش اختصاصی برای حیوانات خانگی دارد. این فروشگاه در روز افتتاح میزبان طیف وسیعی از فعالیت‌ها از عکاسی با چاپ فوری، تجربه‌های تعاملی و هدایای ویژه برای مشتریان بود.

فروشگاه عجیب و غریب هواوی در چین/ عکس

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی تأکید کرد که فروشگاه جدید فقط برای فروش محصولات نیست؛ بلکه نمایشی از برند و ارزش‌های هواوی است. این فروشگاه بخشی از استراتژی هواوی برای ترکیب فناوری و هنر، برندسازی و ارتباط عمیق با مشتریان با ارائه‌ی تجربه‌ی خرید منحصربه‌فرد به‌حساب می‌آید.

فروشگاه عجیب و غریب هواوی در چین/ عکس

بیشتر بخوانید:

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855064

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم