تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی S24 مشخص شد؟


تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی S24 مشخص شد؟

زومیت نوشت: یک سایت خرده‌فروشی آنلاین، گوشی گلکسی S۲۴ پلاس را به اشتباه فهرست کرد و مشخصات این دستگاه لو رفت.

چند هفته مانده به رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس به اشتباه در سایت خرده‌فروشی آنلاین والمارت لیست شد و اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار گرفت. البته صفحه‌ی یادشده مدتی بعد، از سایت حذف شد.

تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی S24 مشخص شد؟

گلکسی S۲۴ پلاس به رنگ مشکی رؤیت شده است و طراحی گوشی حداقل از روی رندرهای فاش‌شده تفاوت خاصی با گلکسی S۲۳ پلاس ندارد. این تصاویر همچنین شباهت زیادی به رندرهای قبلی فاش‌شده از پرچمداران جدید سامسونگ دارند.

تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی S24 مشخص شد؟

گفته می‌شود گلکسی S۲۴ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله قابلیت ترجمه‌ی زنده تماس از راه می‌رسد. همچنین اطلاعات تأیید می‌کنند که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S۲۴ پلاس کمی بزرگ‌تر از گلکسی S۲۳ پلاس خواهد بود. پیش‌تر شایعاتی مطرح بود مبنی‌بر اینکه سری گلکسی S۲۴ از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد اما در این اطلاعات چنین قابلیتی دیده نمی‌شود.

سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی) رسماً از گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود قیمت گوشی و مشخصات کامل در جریان مراسم رونمایی اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855050

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟