ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری


ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

با مطالعه این مقاله با ارزان ترین ارزهای دیجیتال و ویژگیشان بیشتر آشنا خواهیم شد.

در بازار ارز دیجیتال خرید ارزهای ارزان قیمت یا Penny Crypto یک گزینه بسیار مناسب برای تنوع‌بخشی در سرمایه‌گذاری و استفاده از فرصت‌های بازار به‌شمار می‌روند. توجه داشته باشید که مواردی همچون نقشه راه، وایت پیپر، زیر‌ساخت‌های فناوری، تیم توسعه‌دهنده و جامعه پشتیبان بر قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارند. ارزهایی همچون ریپل، استلار، شیبا، کوردانو و پولکادات جزو بهترین و ارزان‌ترین موارد برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌روند. اگر قصد سرمایه‌گذاری با سرمایه کم را دارید، این متن برای شماست. با مطالعه این مقاله با ارزان ترین ارزهای دیجیتال و ویژگیشان بیشتر آشنا خواهیم شد.

ریپل؛ ارزان‌ترین ارز دیجیتال در بازار

یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال که شبکه پرداخت آزاد مختص به خود دارد، ریپل یا XRP است. در واقع ریپل نوعی دفتر کل و شبکه بلاکچین برای ثبت تراکنش‌ها به‌شمار می‌رود. مبادلات ریپل از طریق نت ریپل انجام می‌شود و نقل و انتقالات مالی را در مدت زمانی کوتاه انجام می‌دهد. XRP روی یک شبکه کل توزیع شده انتقال می‌یابد و تراکنش‌های مرتبط توسط نودهای دفتر به تایید می‌رسند.

ریپل به دلیل پایین بودن هزینه کارمزد و سرعت بالایی که دارد به یکی از بهترین و محبوب‌ترین ارزها تبدیل شده است. قیمت پایین یک دلار و کارمزد کم ریپل باعث افزایش محبوبیت آن می‌شود. ارز ریپل در سال ۲۰۲۳ با قیمت 30 سنت (0.3 دلار) در بازار دیجیتال مبادله می‌شود. برخی از کارشناسان فکر می‌کنند که در سال آینده فرصت تازه‌ای برای ارز دیجیتال ارزان و دست‌یابی به سطوح بالای قیمتی خواهد بود. پیش از خرید ریپل قیمت آن را در صرافی‌های معتبر موردبررسی قرار دهید و بعد از تحلیل دقیق، برای خرید اقدام کنید. نمودار قیمت ریپل، قیمت دوج و سایر ارزهای دیجیتال در سایت نوبیتکس به‌صورت به‌روز قابل‌بررسی است.

بهترین ارز دیجیتال ارزان کدام است؟ شیبا

یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال ارزان که در بازه‌ای خاص و کوتاه، سود بسیاری برای معامله‌گران به‌وجود آورد، شیبا اینو است. شیبا یک میم کوین به‌شمار می‌رود و بسیار شبیه به دوج کوین است. افرادی‌ که قصد سرمایه‌گذاری در دوج را دارند، اما ریسک‌پذیر نیستند، با هزینه بسیار پایین‌تر در شیبا اینو مبادلات خود را انجام می‌دهند. در ماه‌های گذشته شاهد توکن‌سوزی‌های بالا بوده‌ایم و همین موضوع سبب شده است تا سود‌آوری آن بالا باشد. به دلیل پایین بودن قیمت ارز شیبا و سودآوری بالا،‌ برای سرمایه‌گذاری سراغ آن بروید.

ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

استلار؛ آینده‌دارترین ارز دیجیتال ارزان

استلار شبکه‌ای است که با بهره‌گیری فناوری بلاکچین راه‌اندازی شد. یکی از مهم‌ترین اهداف استلار، ساخت یک سیستم مالی در ابعاد جهانی است. این ارز کمتر از ۱ دلار قیمت دارد. در واقع پایین بودن هزینه تراکنش‌ها، انجام تراکنش‌ها در عرض چند ثانیه،‌ امنیت بالا استفاده از الگوریتم اثبات سهام (Proof of Stake) و صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث شده است تا این ارز محبوبیت‌ بالایی بین مردم داشته باشد. همچنین به‌کارگیری از فناوری‌هایی مانند قراردادهای هوشمند و همکاری با شرکت‌های بزرگ در حوزه IT مانند IBM نیز آینده استلار را تضمین می‌کنند.

شبکه بومی کاردانو؛ مناسب‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری

یکی از مناسب‌ترین شبکه‌ها برای سرمایه‌گذاری، کاردانو نام دارد. کاردانو نوعی ارز دیجیتال ارزان قیمت تحت عنوان آدا (ADA) دارد. در واقع آدا یک ارز بومی بلاکچین کاردانو است. این ارز کمتر از یک دلار قیمت دارد. کاردانو شبکه‌ای منبع‌باز و غیرمتمرکز با امکان اجرای قراردادهای هوشمند به‌شمار می‌رود. کاردانو از الگوریتم اجماع اثبات سهامی تحت عنوان اوربوروس (Ouroboros) برای مقیاس‌پذیری بیشتر و امنیت شبکه استفاده می‌کند.

ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

پولکادات؛ محبوب‌ترین گزینه میان ارزهای دیجیتال ارزان قیمت

پولکادات یک شبکه است که توکن اختصاصی آن تحت عنوان دات DOT یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و محبوب‌ترین ارز در دنیای دیجیتال به‌شمار می‌رود. از دات به منظور پرداخت تراکنش‌های درون شبکه‌ای استفاده می‌شود. در واقع پولکادات از دات به‌عنوان مشوق استفاده می‌کند؛ به‌همین‌خاطر قیمت ارزانی دارد.

توجه داشته باشید که هیچ سقفی برای تولید دات وجود ندارد و در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱ میلیارد ارز دات در دنیای دیجیتال در حال گردش است. این ارز قابل استخراج نیست؛ به‌همین‌خاطر نمی‌توان از طریق ماینینگ، دات جدید تولید کرد. البته توزیع پولکادات بسیار خاص است و شباهت بسیاری به اثبات سهام دارد. البته نباید ساختار متفاوت پولکادات را با اثبات سهام نادیده گرفت.

صرافی نوبیتکس؛ بهترین بستر برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال

ارزهایی مثل پولکادات، کاردانو،‌ استلار، شیبا و ریپل از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین انواع برای سرمایه‌گذاری در دنیای دیجیتالی به‌شمار می‌روند. توجه داشته باشید که پس از انتخاب بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری به یک کیف پول برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خواهید داشت. اگر به دنبال یک صرافی امن برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال هستید، پیشنهاد ما صرافی نوبیتکس خواهد بود. این صرافی در طول سال‌ها فعالیت خود بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کرده است. از جمله خدمات نوبیتکس پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت‌های لحظه‌ای خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس «nobitex.ir» معامله‌های خود را در بهترین صرافی ایرانی در فضایی امن انجام دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی