روز 86 طوفان الاقصی/ بمباران مساجد و اردوگاه‌های فلسطینی در غزه


روز 86 طوفان الاقصی/ بمباران مساجد و اردوگاه‌های فلسطینی در غزه

هدف قرار دادن اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی و مساجد نوار غزه و همچنین درگیری نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

روز 86 طوفان الاقصی/ بمباران مساجد و اردوگاه‌های فلسطینی در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز یکشنبه سراسر نوار غزه به ویژه اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی و مساجد این باریکه شاهد حمله‌های هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

بمباران مساجد و اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه

شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده است.

توپخانه این رژیم همچنین شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را نیز زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود قرار داد. حمله‌های خمپاره‌ای علیه اردوگاه‌های البریج و المغازی واقع در مرکز نوار غزه نیز ادامه دارد.

در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه المغازی تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حمله‌های وحشیانه خود مسجد الفرقان واقع در منطقه الحکر در دیرالبلح را بمباران کردند. این جنگنده‌ها شرق شهر دیرالبلح را نیز هدف قرار داده و مسجد الصحابه واقع در اردوگاه المغازی را بمباران کردند.

بمباران مساجد و اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه

پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله‌هایی را علیه منازل مسکونی در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه انجام دادند. شرق استان مرکزی نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز شاهد حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بوده است.

ساختمان جمعیت خیریه الصلاح واقع در اردوگاه المغازی توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد. بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله‌های بی امان خود قرار دادند.

مسجد المهاجرین در اردوگاه المغازی نیز توسط این جنگنده‌های صهیونیست بمباران شد.

تداوم نبرد رزمندگان فلسطینی با متجاوزان

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از تداوم نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه است.

شبکه المیادین گزارش داد که رزمندگان فلسطینی با سلاح‌های مختلف خود با صهیونیست‌های متجاوز در محله‌های التفاح و الدرج در شهر غزه درگیر شده اند.

حمله عناصر اشغالگر به بخش‌های مختلف کرانه باختری

این در حالی است که شبکه‌های خبری طی ساعت‌های گذشته از حمله اشغالگران صهیونیست به بخش‌های مختلف کرانه باختری خبر دادند.

شبکه الجزیره تاکید کرد که نظامیان اشغالگر به منطقه کفر قدوم واقع در شرق شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری یورش بردند.

اردوگاه الفوار واقع در جنوب شهر الخلیل نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست بود به طوری که تیم‌های تک تیرانداز بر روی ساختمان‌های مشرف بر این اردوگاه مستقر شدند.

منابع محلی در گفت‌وگو با شبکه المیادین نیز تاکید کردند که اشغالگران صهیونیست به صورت گسترده از گاز اشک آور علیه ساکنان منطقه نزدیک به ورودی شمالی شهر الخلیل استفاده کردند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!