خواب بد اسرائیل تعبیر شد


 خواب بد اسرائیل تعبیر شد

اقتصادنیوز :برباد رفتن خواب‌های تل‌آویو برای عادی‌سازی روابط با مسقط پس از طوفان‌الاقصی خبرساز شد .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رای الیوم در مطلبی با اشاره به همبستگی عمانی‌ها با مردم غزه و مقاومت آن آورده است: در سلطان نشین عمان دانش آموزان مدارس یونیفرم گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس را بر تن کردند.

این رسانه ادامه داد: دانش آموزان در داخل مدرسه ای، رژه نظامی رفتند و برخی دیگر نیز به شیوه «ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام نقاب زدند.

خبر مرتبط
هشدار تند و تیز مصر به اسرائیل خبر ساز شد

اقتصادنیوز : کارشناسان مصری به اسرائیلی ها تاکید کردند که اگر به مرز ما نزدیک شوید دروازه‌های جهنم به روی شما گشوده می شود .

۱۰ دی ۱۴۰۲

رای الیوم نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی به بررسی بحران و تنش در روابط میان این رژیم و سلطان نشین عمان پس از عملیات طوفان الاقصی پرداختند و اینکه چگونه این روابط به دشمنی کامل تبدیل شد، در حالی که گمان اسرائیل بر این بود که اردن در زمره کشورهایی است که به زودی به عادی سازی روابط با تل آویو روی خواهد آورد.

به گزارش ایرنا، محافل عمانی از جمله مفتی این کشور همواره از غزه و مردم فلسطین حمایت کاملی به عمل آورده است.

خبر مرتبط
25 شهید در حملات شب گذشته اسرائیل به نوار غزه/ حمله جنگنده‌ها به خان‌یونس

حمله شب گذشته اسرائیل به مناطقی در جنوب غزه، 25 شهید برجای گذاشت.

۱۰ دی ۱۴۰۲

«احمد الخلیلی» مفتی عمان پیش از این اعلام کرده بود: آنچه بر ساکنان غزه، خانواده و دارای هایشان گذشت، دردناک است، اما اینها بهای پیروزی عزتمند است. کسانی هستند که روی این هزینه مانور می‌دهند و ارزش این پیروزی را ناچیز جلوه می‌دهند، اما این مسائل نباید مانع از اراده مؤمنان شود، بلکه باید انگیزه‌ای برای افزایش ایمان و فداکاری آنها باشد. از مردم عزیز غزه می‌خواهم که یک سر سوزنی از موضع استوار خود پا پس نکشند و در راه پیروزی قدم بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی